Przetargi.pl
Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik - szkolenia stacjonarne, dostawa materiałów szkoleniowych i e-learning

Gmina Rząśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 07-205 Rząśnik, ul. Jesionowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6792091, 6792100 , fax. 029 6792099
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
    ul. Jesionowa 3 3
    07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie
    tel. 029 6792091, 6792100, fax. 029 6792099
    REGON: 55066810800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik - szkolenia stacjonarne, dostawa materiałów szkoleniowych i e-learning
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik- (24) nr Umowy o dofinansowanie POIG.08.03.00-14-024/12-00 a) Kurs podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 350 Uczestników b) Materiały szkoleniowe dla 350 uczestników c) e-Learning dla 350 uczestników d) Catering dla 350 uczestników szkolenia b. -Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik- (151) nr Umowy o dofinansowanie POIG.08.03.00-14-151/12-00 a) Kurs podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 350 Uczestników b) Materiały szkoleniowe dla 350 uczestników c) e-Learning dla 350 uczestników d) Catering dla 350 uczestników szkolenia 4. Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia (dotyczy obu Projektów tj. 24 i 151): 1. Kurs podstawowej obsługi komputera i Internetu: a. W ramach zadania należy: 1. Przeprowadzić pięciodniowe szkolenie na terenie Gminy Rząśnik, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. Zamawiający zakłada, że w każdej z grup szkoleniowych uczestniczyć będzie od 8 do 12 osób - szkolenie powinno odbyć się odpowiednio w: a. - Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik - (24) nr Umowy o dofinansowanie POIG.08.03.00-14-024/12-00, w 35 grupach po 30 godzin szkoleniowych w każdej z grup. b. - Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik - (151) nr Umowy o dofinansowanie POIG.08.03.00-14-151/12-00, w 35 grupach po 30 godzin szkoleniowych w każdej z grup. 1. Przeprowadzić szkolenie w sposób uwzględniający zróżnicowany stopień zaawansowania, dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników; Zamawiający nie dopuszcza możliwości szkolenia dwóch lub więcej uczestników kursu przy jednym stanowisku komputerowym. 2. Oznakować miejsce realizacji szkoleń zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion. 3. Zapewnić uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe, uwzględniając przy tym różne grupy odbiorców (młodzież, osoby niepełnosprawne, osoby starsze) oraz ich zaawansowanie w obsłudze komputera. 4. Skonfigurować platformę e-learning poprzez zaprojektowanie i wykonanie zawartości dostosowanej do potrzeb szkolenia we współpracy z Wykonawcą platformy e-learning z uwzględnieniem 2 oddzielnych zakładek na potrzebę 2 odrębnych projektów z określonymi numerami porządkowymi (24) i (151). 5. Zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkoleń. 6. Opracować programy szkolenia, uwzględniając, że każdy dzień szkolenia będzie trwał 6 godzin dydaktycznych oraz przerwy (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). 7. Opracować harmonogram obu kursów uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 6 godzin dydaktycznych (45 min.), rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8:00 i kończących się nie później niż o godzinie 20:00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. 8. Zakres szkolenia winien obejmować co najmniej: b. Kursy obsługi komputera powinien objąć następujące zagadnienia 1. Podstawy obsługi komputera: 1. Elementy budowy komputera 2. Podstawowe pojęcia 3. Zasady pracy w systemie operacyjnym 4. Praca na plikach, folderach 5. Co to są skróty i jakie mają zastosowanie 6. Programy których używamy na co dzień: edytor tekstu, przeglądarka internetowa, arkusz kalkulacyjny, klient poczty, komunikator internetowy 7. Co to jest panel sterowania i do czego służy (np. zmiana rozdzielczości ekranu, zmiana wyglądu pulpitu itp.) 8. Podstawy administracji systemem 9. Konserwacja systemu darmowe narzędzia 10. Podstawy z obsługi i konfiguracji oprogramowania antywirusowego, 11. Podsumowanie 2. Organizacja i zarządzanie danymi na komputerze 1. Pliki i foldery 2. Tworzenie i kasowanie plików, folderów i skrótów 3. Kopiowanie, przenoszenie, wklejanie plików, folderów i skrótów 4. Podsumowanie 3. Obsługa edytora tekstów - podstawy 1.Redagowanie dokumentu 2. Formatowanie tekstu 3. Praca z tabelami i na tabelach 4. Grafika w edytorze tekstu 5. Ustawianie dokumentu do wydruku 6. Drukowanie dokumentu 7. Podsumowanie 4. Obsługa arkusza kalkulacyjnego - podstawy 1. Co to jest arkusz kalkulacyjny i do czego służy 2. Praca na arkuszu: omówienie budowy arkusza, wprowadzanie danych, kasowanie 3. Formuły i funkcje - podstawy 4. Sortowanie danych 5. Tworzenie wykresów 6. Ustawienia arkusza do wydruku, drukowanie arkusza 7. Podsumowanie 5. Obsługa prezentacji multimedialnych - podstawy 1. schemat działania i sposoby zapisu prezentacji, 2. tworzenie, przenoszenie i kopiowanie slajdów, szablony slajdów, formatowanie tła slajdu 3. przejścia między slajdami, animacje dla elementów slajdu, określanie kolejności animacji elementów slajdu 4. tabele i wykresy 5. multimedia 6. organizacja prezentacji i przygotowanie pokazu 7. Podsumowanie 6. Podstawy Internetu 1. Zasady obsługi przeglądarki internetowej 2. Do czego służy internet 3. Wyszukiwanie danych w Internecie 4. Popularne serwisy internetowe 5. Komunikatory internetowe - gadu-gadu, skype, viber, icq i inne. 6. Co to jest wirus i inne zagrożenia płynące z internetu? jak się chronić przed nim 7. Zasady korzystania z oprogramowania antywirusowego posiadanego przez beneficjentów (skanowanie, aktualizacja, ochrona rodzicielska) 8. e-komunikacja z urzędem deklaracje pit wnioski do urzędu. 9. Podsumowanie 7. Poczta elektroniczna 1. Jak i gdzie założyć skrzynkę pocztową 2. Tworzenie, wysyłanie, odbieranie e-mail 3. Zarządzanie naszymi mailami, tworzenie folderów, przenoszenie, sortowanie maili, wyszukiwanie, 4. Co to jest Spam i jak go unikać, czarna lista maili 5. Podsumowanie c. Wykonawca wyda każdemu uczestnikowi kursów po jego zakończeniu zaświadczenie oraz/lub certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion z uwzględnieniem 2 oddzielnych wzorów na potrzebę 2 odrębnych projektów z określonymi numerami porządkowymi (24) i (151). d. Wykonawca przeprowadzi na zakończenie kursów ankietę ewaluacyjną ex-post, określającą nie mniej niż poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień, wzrost nabytej wiedzy i umiejętności. Ankieta musi być przeprowadzona z uwzględnieniem 2 oddzielnych raportów na potrzebę 2 odrębnych projektów z określonymi numerami porządkowymi (24) i (151). e. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursów oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność, następujących dokumentów: 1. imienne listy obecności, harmonogramy szkoleń, 2. listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia, 3. rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów. f. Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion. g. Wszystkie materiały, raporty i inne opracowania wytworzone produkty muszą być oznaczone z uwzględnieniem 2 oddzielnych informacji realizacji 2 odrębnych projektów z określonymi numerami porządkowymi (24) i (151) oraz przypisane do jednego z nich. h. Wykonawca dostarczy materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników, w tym nie mniej niż: podręcznik, wydrukowana prezentacja ew. płyta CD/DVD z wypalonymi materiałami szkoleniowymi oraz dostęp do materiałów w postaci usługi udostępnionej w tzw. chmurze (z ang. cloud computing). Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion. i. Wykonawca dostarczy każdemu z uczestników kursów materiały dydaktyczne odzwierciedlające lub rozszerzające zakres wiedzy przekazanej podczas kursu. Materiały te muszą być w formie materiałów autorskich. Materiały dydaktyczne muszą być dostarczone w formie pisemnej, możliwe jest ich zdublowanie lub rozszerzenie w formie elektronicznej, w tym e-learning za pośrednictwem stworzonej w ramach odrębnego zamówienia platformy i tzw. cloud computing. 5. Catering dla uczestników szkolenia a. Usługa cateringowa obejmować ma: 1. przerwy kawowe dla każdego uczestnika szkoleń - niezależnie od numeru projektu, do którego został/została zakwalifikowana/ny, na które będą składały się: napoje gorące (kawa, herbata), woda mineralna, ciastka kruche. 6. Ciężar udowodnienia, że oferowana usługa jest równoważna w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest ona równoważna (pod rygorem odrzucenia oferty). 7. Zamawiający dopuszcza realizację części zamówienia polegającej na dostarczeniu usług cateringowych, analizy ex-post i wydruku (także ew. wypalenia na płycie CD/DVD) materiałów szkoleniowych przy udziale podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 12.000,00 (słownie: dwanaście tysięcy złotych złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto: 75 8931 0003 0200 0172 2025 0003 Urzędu Gminy w Rząśniku. Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2 (odnosi się to do daty godziny wpływu na rachunek UG). 6. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty wniesienia wadium w pozostałych formach (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 10. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach