Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 02-456 Warszawa, ul. Czereśniowa 98
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5716100 , fax. 22 5716101
- Data zamieszczenia: 2015-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Czereśniowa 98 98
02-456 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5716100, fax. 22 5716101
REGON: 00674282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie merytoryczne i wykonanie prezentacji komputerowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne i produkcja dwudziestu (20) prezentacji komputerowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. Tematyka prezentacji: 1. Nowoczesna technologia chowu bydła mięsnego: - systemy utrzymania, systemy opasu, rasy bydła mięsnego, żywienie, zdrowotność, profilaktyka. 2. Znaczenie owadów zapylających w produkcji rolniczej: - pszczoła miodna, trzmiele, pszczoły samotnice. 3. Chemizm gleb ornych: - zasobności gleb w mikro- i makroskładniki, - mikroelementy limitujące wykorzystanie składników odżywczych, - objawy niedoborowe (siarka, cynk, bor, selen i inne), - zalecenia nawozowe. 4. Odnawialne źródła energii: - proekologiczne sposoby pozyskiwania i użytkowania energii, - uwarunkowania prawne, techniczne i technologie, - kryteria opłacalności. 5. Uprawa roślin na cele energetyczne: - gatunki, agrotechnika, nawożenie, ochrona, fazy zbioru. 6. Obszary szczególnie narażone: - podstawy prawne, zasady, wymogi rolnika na obszarach OSN, prawa i obowiązki, dokumentacja. 7. Szkody łowieckie: - gdzie szukać pomocy, postępowanie. 8. Sprzedaż bezpośrednia w świetle nowej ustawy. 9. Zagrody Edukacyjne: - zasady funkcjonowania i podstawy prawne. 10. Oznaczenia produktów rolnych w Unii Europejskiej. 11. Zagospodarowanie siedliska do świadczenia usług agroturystycznych. 12. Wymagania sanitarne w agroturystyce. 13. Agroturystyka i turystyka wiejska zasady funkcjonowania. 14. Obowiązkowe ubezpieczenia upraw. 15. Podatek dochodowy w rolnictwie. 16. Podatek VAT w rolnictwie. 17. Klaster: - formy, zasady działania i korzyści z niego wynikające. 18. Sposób wyliczania wielkości ekonomicznej dla nowego PROW 2014-2020. 19. Analiza i interpretacja podstawowych wskaźników ekonomicznych. 20. Kryteria podział kosztów w rachunkowości. Wykonawca zrealizuje ww. tematy w formie prezentacji do odtworzenia w programie komputerowym Power Point (wersja min. 2007), przy zachowaniu następujących wymagań: a) prezentacje zawierają nie mniej niż 50 slajdów, b)prezentacje muszą być opatrzone w logo Zamawiającego oraz ujednoliconą szatę graficzną, zawierającą oznaczenia projektu unijnego (w uzgodnieniu z Zamawiającym), c) prezentacje powinny zawierać grafiki statyczne: grafika statyczna powinna być przygotowana w jednym ze wskazanych formatów: JPG lub PNG; rozdzielczość grafiki statycznej powinna być dostosowana do materiałów, w których grafika zostanie osadzona, tak, aby umożliwiała bezproblemowe odczytanie zamieszczonych w niej informacji; kolorystyka grafiki statycznej powinna zostać dostosowana do ogólnie przyjętej kolorystyki prezentacji i szkoleń e-learningowych, którymi dysponuje Zamawiający - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: MODR Warszawa nr 47 2030 0045 1110 0000 0186 1950 w BGŻ SA. Na dowodzie przelewu należy wpisać: wadium-postępowanie MODR 22/2015. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do oferty załączyć stosowny dokument, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane przez Zamawiającego), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modr.mazowsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług szkoleniowych w zakresie teleinformatyki
Dodano: 2016-06-24 - Szkolenie z obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów
Dodano: 2016-05-30 - Przeprowadzenie szkoleń na temat zagadnień instalacji, konfiguracji, backupów oraz podstaw administracji bezpieczeństwem związanych z funkcjonowaniem systemu Red Hat Enterprise Linux
Dodano: 2015-11-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SZKOLENIA Z ZAKRESU IT I ZARZĄDZANIA DLA PRACOWNIKÓW CSiKGW AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Dodano: 2015-10-23 - Przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń i warsztatów z technologii wykorzystywanych przy pracy z oprogramowaniem firm Microsoft oraz Oracle - 2 pakiety
Dodano: 2015-09-16 - Usługa organizacji i poprowadzenia warsztatów dla studentów/studentek z obsługi programów komputerowych klasy ERP wykorzystywanych, między innymi, do prowadzenia rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej
Dodano: 2015-08-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów ECDL BASE dla 100 uczestników projektu pn. /Podnieś kompetencje na Mokotowie/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.6.2, na podstawie umowy o dofinansowanie UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-00 z dnia 23.12.2014 r. oraz aneksu nr UDA-POKL.09.06.02.-14-251/14-01 z dnia 23.01.2015 r.
Dodano: 2015-06-15 - Usługa organizacji i poprowadzenia warsztatów dla 100 studentów/studentek z obsługi programu komputerowego klasy ERP wykorzystywanego, między innymi, do prowadzenia rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej
Dodano: 2015-03-19 - Szkolenia z obsługi komputera i Internetu dla gospodarstw domowych i jednostek podległych na terenie gminy Mochowo
Dodano: 2015-03-18 - Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik - szkolenia stacjonarne, dostawa materiałów szkoleniowych i e-learning
Dodano: 2014-10-03