Powiat Milicki ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
- Data zamieszczenia: 2011-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
ul. Wojska Polskiego 38 38
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
REGON: 93193467300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje sporządzenie zestawienia robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych z podziałem na trzy z dalej wymienionych zadań, obejmujących obszarem tereny zgodnie z mapą i wykazem dróg stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dotyczące zakresu opracowania: a. Wykonawca przez oględziny poszczególnych dróg powiatowych, odpowiednie wyliczenia, dokumentację fotograficzną, charakterystyczne rysunki i odkrywki konstrukcji sporządzi wykaz robót budowlanych i określi nakłady inwestycyjne w pasach dróg powiatowych objętych zamówieniem. b. Opracowanie dla każdego zadania osobno powinno być oprawione w opisany odpowiednio np. segregator z wewnętrznymi teczkami dla każdej drogi i zawierać płytę DVD z wersją elektroniczną całego segregatora. Ponadto dla każdego zadania należy: - Opracować zbiorcze zestawienie kosztów potrzeb inwestycyjnych zadania. - Dołączyć kosztorys inwestorski zbiorczy sporządzonym w programie do kosztorysowania NORMA z zapisem w formacie ath - Specyfikację techniczną c. Teczka dla danej drogi powinna zawierać w następującej kolejności: - stronę tytułową - spis opracowania - opis techniczny robót - przedmiar robót z wyliczeniami ilości i opisem lokalizującym poszczególne pozycje kosztorysowe robót na drodze wraz kosztorysem inwestorskim robót sporządzonym w programie do kosztorysowania NORMA - poziom cen 3 kw. 2011 r. - kosztorys ślepy sporządzonym w programie do kosztorysowania NORMA - mapę zasadniczą drogi w skali 1: 1000 lub większej z oznaczeniem robót i wskazaniem miejsca ich realizacji - wyniki odkrywek miejsc o lokalnej utracie nośności z opisem i badaniem przekroju konstrukcji drogi na gł, 2,0m - rysunki według potrzeb - dokumentację fotograficzną - płytę z edytowalnym zapisem elektronicznym zawartości teczki (format zapisu docx, dwg wraz z przedmiarem, kosztorysem inwestorskim i ślepym sporządzonym w programie do kosztorysowania NORMA zapisanych w formacie ath d. Specyfikacja, przedmiar, kosztorys i opis robót powinien dotyczyć w szczególności: I. Wskazanie braku wymaganych parametrów technicznych drogi z wskazaniem konieczności wykonania np. poszerzenia jezdni, spadków poprzecznych, budowy odwodnienia itp. II. wykonania nawierzchni III. budowy, remont zjazdów z drogi wraz z przepustami jak występują, dł. do 3,0 m IV. remontu istniejących przepustów wraz z odmuleniem V. informacji ogólnej o stanie technicznym mostów z dokumentacją fotograficzną VI. koniecznej wycinki z pasa drogowego drzew i krzaków VII. odtworzenia lub odmulenia rowów VIII. ścinki zawyżonych poboczy IX. oznakowania dróg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi.
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-05-20 - Określenie (w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego) zakresu rzeczowego robót, dostaw, montażu, rozruchu pozostających do wykonania na Projekcie Budowa stopnia wodnego Malczyce w km 300+00 rzeki Odry wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji rzeczowo - ilościowo - wartościowej robót, dostaw, usług wykonanych w okresie od 1997 r. do końca 2015 r.
Dodano: 2016-04-15 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych.
Dodano: 2013-06-17 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych
Dodano: 2013-06-06 - Wymiana elementów schodów kamiennych i okładzin drewnianych schodów w Kościele Garnizonowym w kompleksie wojskowym 2800 przy ul. Świętej Elżbiety 1 we Wrocławiu
Dodano: 2012-10-22 - Wykonanie dokumentacji techniczno - projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę, montaż opraw w kaplicy oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży i tarasu widokowego Kościoła Garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. Św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/321/2012
Dodano: 2012-10-15 - Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży oraz tarasu widokowego kościoła garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/290/2012
Dodano: 2012-09-21 - Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie
Dodano: 2012-07-09 - Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych
Dodano: 2011-09-28