Przetargi.pl
Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi.

Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Aleja Miła 2 2
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
    REGON: 39029780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: -Inżynier kontraktu- dla Projektu pn.: -Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi- realizowanego w ramach Projektu Funduszu Spójności pn. Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014-2020. Priorytet II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Usługa Inżyniera Kontraktu, realizowana w ramach Projektu, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Projektu tj. zarządzaniu zadaniami inwestycyjnymi, w tym pomoc prawna w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań zgodnie z aktualną na dzień wszczęcia postępowania ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych Projektu oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO-BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 Tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria). 2. Projekt obejmuje n/w zadania: 1) ZADANIE I - Roboty budowlano-instalacyjne w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków. 2) ZADANIE II - Roboty budowlano-instalacyjne w zakresie modernizacji pompowni ścieków (Pompownia ścieków nr Z-3. Pompownia ścieków w ul. Cichej. Pompownia ścieków w ul. Odrzańskiej. Pompownia ścieków w ul. Grunwaldzkiej. Pompownia ścieków Piastowa I. Pompownia ścieków Piastowa II. Pompownia ścieków Łąkowa I. Pompownia ścieków Łąkowa II.) 3) Zadanie III - Zakup środków trwałych - pojazd specjalistyczny - kompaktowa ładowarka kołowa. 4) ZADANIE V - Działania informacyjno-promocyjne (tablice informacyjne i pamiątkowe), 5) ZADANIE VI - Zakup i montaż panelu fotowoltaicznego do zainstalowania na pompowni Z3. 6) ZADANIE VII - Dostawa i montaż systemu GIS. 7) ZADANIE VIII - Budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej. 8) ZADANIE IX - Zakup pojazdu specjalistycznego (samochód kombinowany) przeznaczony do ciśnieniowego mycia kanałów z odsysaniem nieczystości stałych i płynnych SCK związany z budową sieci. 9) ZADANIE X - Modernizacja istniejącej sieci sanitarnej Inżynier Kontraktu ma obowiązek uczestniczyć w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach w ramach realizacji Projektu jak w ust. 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w części - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.00.00-4 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.00.00-8 5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie zostaną mu przyznane środki w ramach Projektu Funduszu Spójności pn. Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014-2020. Priorytet II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach