Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Aleja Miła 2 2
59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
REGON: 39029780000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: -Inżynier kontraktu- dla Projektu pn.: -Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi- realizowanego w ramach Projektu Funduszu Spójności pn. Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014-2020. Priorytet II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Usługa Inżyniera Kontraktu, realizowana w ramach Projektu, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Projektu tj. zarządzaniu zadaniami inwestycyjnymi, w tym pomoc prawna w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań zgodnie z aktualną na dzień wszczęcia postępowania ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych Projektu oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO-BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 Tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria). 2. Projekt obejmuje n/w zadania: 1) ZADANIE I - Roboty budowlano-instalacyjne w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków. 2) ZADANIE II - Roboty budowlano-instalacyjne w zakresie modernizacji pompowni ścieków (Pompownia ścieków nr Z-3. Pompownia ścieków w ul. Cichej. Pompownia ścieków w ul. Odrzańskiej. Pompownia ścieków w ul. Grunwaldzkiej. Pompownia ścieków Piastowa I. Pompownia ścieków Piastowa II. Pompownia ścieków Łąkowa I. Pompownia ścieków Łąkowa II.) 3) Zadanie III - Zakup środków trwałych - pojazd specjalistyczny - kompaktowa ładowarka kołowa. 4) ZADANIE V - Działania informacyjno-promocyjne (tablice informacyjne i pamiątkowe), 5) ZADANIE VI - Zakup i montaż panelu fotowoltaicznego do zainstalowania na pompowni Z3. 6) ZADANIE VII - Dostawa i montaż systemu GIS. 7) ZADANIE VIII - Budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej. 8) ZADANIE IX - Zakup pojazdu specjalistycznego (samochód kombinowany) przeznaczony do ciśnieniowego mycia kanałów z odsysaniem nieczystości stałych i płynnych SCK związany z budową sieci. 9) ZADANIE X - Modernizacja istniejącej sieci sanitarnej Inżynier Kontraktu ma obowiązek uczestniczyć w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach w ramach realizacji Projektu jak w ust. 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w części - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.00.00-4 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.00.00-8 5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie zostaną mu przyznane środki w ramach Projektu Funduszu Spójności pn. Program operacyjny infrastruktura i środowisko 2014-2020. Priorytet II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-05-20 - Określenie (w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego) zakresu rzeczowego robót, dostaw, montażu, rozruchu pozostających do wykonania na Projekcie Budowa stopnia wodnego Malczyce w km 300+00 rzeki Odry wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji rzeczowo - ilościowo - wartościowej robót, dostaw, usług wykonanych w okresie od 1997 r. do końca 2015 r.
Dodano: 2016-04-15 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych.
Dodano: 2013-06-17 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych
Dodano: 2013-06-06 - Wymiana elementów schodów kamiennych i okładzin drewnianych schodów w Kościele Garnizonowym w kompleksie wojskowym 2800 przy ul. Świętej Elżbiety 1 we Wrocławiu
Dodano: 2012-10-22 - Wykonanie dokumentacji techniczno - projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę, montaż opraw w kaplicy oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży i tarasu widokowego Kościoła Garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. Św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/321/2012
Dodano: 2012-10-15 - Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży oraz tarasu widokowego kościoła garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/290/2012
Dodano: 2012-09-21 - Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie
Dodano: 2012-07-09 - Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych
Dodano: 2011-09-28 - Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych
Dodano: 2011-08-29