Przetargi.pl
Selektywna zbiórka odpadów w Lipnie

Gmina Miasto Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, pl. Dekerta 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (054) 288 42 11 , fax. (054) 288 42 65
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lipno
    pl. Dekerta 8 8
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (054) 288 42 11, fax. (054) 288 42 65
    REGON: 00052516800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Selektywna zbiórka odpadów w Lipnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot postępowania przetargowego dotyczy bieżącego utrzymania czystości i porządku na zleconych terenach, a szczególności usuwanie wysegregowanych odpadów komunalnych w postaci: - stłuczki szklanej - tworzyw sztucznych - makulatury pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych prowadzonej na terenie miasta Lipna i gromadzonych w pojemnikach 1100 l , wystawionych w punktach miasta wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ postępowania. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz pojemników usytuowanych na ulicach Lipna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych, 3) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnika) formularz oferty wg załącznika nr 2; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmiotów spółki cywilnej) każdy z nich składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 3; 3) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia; 4) Wykaz specjalistycznego sprzętu - wg załączonego do SIWZ druku - załącznik nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi dysponowanie przez Wykonawcę pojazdami (własność, dzierżawa, leasing itp.) 5) Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 4 6) Odpowiednie zezwolenia na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, - zezwolenie ( pozwolenie ), umowę na gromadzenie odpadów na składowisku odpadów, 7) Wykaz zrealizowanych umów na prowadzenie podobnych usług w okresie ostatnich 3 lat, wraz z referencjami ( min. 2 ).- załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umlipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach