Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ogłasza przetarg
- Adres: 88-300 Mogilno, ul. Kościuszki 10
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3152515 , fax. 042 3152533
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
ul. Kościuszki 10 10
88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3152515, fax. 042 3152533
REGON: 09235811200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego, urządzeń medycznych wraz z oprzyrządowaniem oraz innego sprzętu szczegółowo określonego w SIWZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet A - Zakup sprzętu do prób wysiłkowych (część I) - 33000000-0, 33120000-7 W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Analizator Holter RR z oprogramowaniem 1 2 Analizator Holter EKG 1 3 Rejestrator Holterowski EKG 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu A (część I) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Pakiet B - Zakup dermatomu (część II) - 33162000-3 W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Dermatom 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu B (część II) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Pakiet C - Zakup Ligatora (cześć III) - 33162000-3, W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Ligator 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu C (część III) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Pakiet D - Zakup Haka operacyjnego (cześć IV) - 33100000-1, W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Hak operacyjny 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu D (część IV) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Pakiet E - Zakup łóżka porodowego (cześć V) - 33192100-3 W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Łóżko porodowe 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu E (część V) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Pakiet F - Zakup łóżka ortopedycznego (cześć VI) - 33192110-6, W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1 Łóżko ortopedyczne 3 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu F (część VI) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4-9. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności dysponują autoryzowanym przez producenta oferowanego sprzętu serwisem (patrz: ppkt 1.3 dział V SIWZ), 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie poszczególnych elementów zamówienia podwykonawcom. Podwykonawcom tym nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie Zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Wykonawca wskaże na wykazie części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom (stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) zakres zamówienia, jaki zamierza powierzyć podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655) stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Wykaz podmiotów, którym powierzone zostanie świadczenie usług w zakresie serwisu sprzętu medycznego określonego w specyfikacji technicznej wraz z dokumentem świadczącym o autoryzacji tych podmiotów wystawionym przez producentów wymienionego sprzętu (PAKIETY od A do F),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżeczkowych lamp do fototerapii noworodków
Dodano: 2014-01-27 - Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do Zakładu Opieki Długoterminowej w Łasinie
Dodano: 2013-10-11 - Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do Zakładu Opieki Długoterminowej w Łasinie
Dodano: 2013-09-30 - Zakup i dostawa lampy do fototerapii, pomp infuzyjnych, histeroskopu, stołu zabiegowego, respiratora i In.
Dodano: 2011-11-23 - Zakup i dostawa wanny do hydromasażu kręgosłupa oraz aparatu do krioterapii
Dodano: 2011-07-13 - Zakup i dostawa stymulatorów serca, elektrod do stymulatorów oraz introducerów
Dodano: 2010-12-31 - Dostawa stentów uwalniających lek do tętnic wieńcowych
Dodano: 2010-09-29