Przetargi.pl
Rozbudowa Żłobka Samorządowego w Troszynie.

Gmina Troszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 07-405 Troszyn, ul. Słowackiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7673168 , fax. 29 7671053
  • Data zamieszczenia: 2015-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Troszyn
    ul. Słowackiego 13 13
    07-405 Troszyn, woj. mazowieckie
    tel. 29 7673168, fax. 29 7671053
    REGON: 55066794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.troszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Żłobka Samorządowego w Troszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Żłobka Samorządowego w Troszynie. Zakres zamówienia: W ramach zadania zostaną w szczególności wykonane następujące prace budowlane: 1)Roboty rozbiórkowe i uzupełniające w istniejącym budynku, 2)Roboty ziemne, 3)Roboty betonowe w tym: -wykonanie deskowania dla elementów żelbetowych i betonowych, -ławy, stopy, podkłady, schody, wieńce, podciągi, stropy, nadproża i słupy żelbetowe, 4)Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali, 5)Murowanie ścian działowych, zewnętrznych i wewnętrznych konstrukcyjnych, 6)Murowanie kominów i przewodów wentylacyjnych, 7)Izolacje przeciwwilgociowe i cieplne, 8)Posadzki, 9)Tynki i okładziny wewnętrzne i zewnętrzne, 10)Roboty malarskie, 11)Dach, poprzez wykonanie: -konstrukcji drewnianej, -izolacji dachu, -pokrycia z blachodachówki powlekanej, -obróbek blacharskich kominów, kołnierzy dachowych, włazu, parapetów okiennych zewnętrznych oraz rynny i rury spustowe, blachą stalową ocynkowaną, -podbitki, 12)Roboty wykończeniowe zewnętrzne obejmujące wykonanie: -izolację ław i stóp fundamentowych, -ocieplenie ścian fundamentowych, -ocieplenie ścian zewnętrznych, -okładziny, -obróbki blacharskie, 13)Montaż balustrad wewnętrznych i zewnętrznych, 14)Montaż stolarki okiennej oraz podokienników zewnętrznych i wewnętrznych, 15)Montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, 16)Instalacje elektryczne, 17)Instalacje sanitarne i grzewcze (c.o.), UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa zawiera wykonanie zagospodarowania terenu pkt I.2 dokumentacji projektowej oraz dostawę i montaż wyposażenia pkt II.7 dokumentacji projektowej, które nie są objęte przedmiotem niniejszego zamówienia i nie należy ich wyceniać.Wyłączenie nie obejmuje punktu I.2.9) dokumentacji projektowej . Szczegółowy zakres robót do wykonania ujęty jest w: 1.Rozdziale III niniejszej SIWZ, 2.Dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 9 do SIWZ)[z wyłączeniem zagospodarowania terenu pkt I.2 dokumentacji projektowej oraz dostawy i montażu wyposażenia - pkt II.7 dokumentacji projektowej.Wyłączenie nie obejmuje punktu I.2.9) dokumentacji projektowej] ; 3.Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 10 do SIWZ) 4.Przedmiarze robót (Załącznik Nr 11 do SIWZ), który ma charakter poglądowy i pomocniczy, zawiera zakres rzeczowy niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacje ogólne. 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Okres ważności wadium winien obejmować cały okres związania ofertą. Wysokość wadium wynosi: 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 42 8915 0003 0010 0003 2000 0250. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego przetargu dotyczy wadium. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium 3) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Troszynie, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. 5) W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczenie lub gwarancja powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z warunków określonych w art. 46 ust. 4a, oraz z art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.4.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.troszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach