Przetargi.pl
Materiały do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
  • Data zamieszczenia: 2015-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Materiały do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie 1, lub Zadanie 2, lub na całość zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować: Zadanie 1: Zakup 550 Mg soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w sezonie zimowym 2015/2016 sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych, wg nomenklatury CPV:34927100-2. lub Zadanie 2: Zakup 3500 Mg piasku do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w sezonie zimowym 2015/2016 sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych, wg nomenklatury CPV: 14211000-3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Zamowienia_publiczne/3
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach