Przetargi.pl
Rozbudowa oraz przebudowa i wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Podmoklach Małych

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oraz przebudowa i wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Podmoklach Małych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz przebudowa i wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Podmoklach Małych. Inwestycja jest zlokalizowana w miejscowości Podmokle Małe -gmina Babimost na działkach o numerach ewidencyjnych 83/6 i 83/7.W zakres inwestycji wchodzi dobudowa dwóch niezależnych sal lekcyjnych z zapleczem oraz przebudowa istniejącego obiektu szkolnego w zakresie dostosowania do dobudowywanych pomieszczeń. Parametry projektowanej rozbudowy: -powierzchnia użytkowa 141,87m2, - powierzchnia zabudowy 137,57m2, - opaska wokół budynku 19,80m2, - kubatura brutto 609,10m3, - liczba kondygnacji 1, - wysokość maksymalna 4,53m, - max gabaryty w rzucie 11,21 x 5,99 + 7,92 x 7,19m, Przyjęte rozwiązania techniczne - konstrukcja: - fundamenty: ławy i stropy żelbetowe wylewane żelbetowe, na warstwie chudego betonu, - ściany fundamentowe: murowane z bloczków betonowych klasy 15, na zaprawie cementowej gr. 24cm, - ściany konstrukcyjne i osłonowe: gazobeton klasy gęstości 600 gr. 24cm, na zaprawie cementowo-wapiennej, - nadproża systemowe typu L 19 oraz wylewane momolitycznie, zbrojone, w części profile stalowe walcowane, - dach - stropodach na płytach stropowych, wełna mineralna12 + 14 cm, poszycie papa termozgrzewalna nawierzchniowa min. 5mm., modyfikowana SBS, na osnowie z włókniny poliestrowej, pokryta posypką gruboziarnista, - ściany działowe - beton komórkowy 12cm murowane na zaprawie cienkowarstwowej, - ściany zewnętrzne styropian gr 15 cm frezowany, - okna PVC profil sześciokomorowy, kolor biały Branża sanitarna: Zasilanie rozbudowywanej części budynku szkoły podstawowej w wodę przewidziano z istniejących zalicznikowych instalacji wodnych. Kanalizację sanitarną do poszczególnych przyborów przewidziano do wpięcia do istniejącej kanalizacji podposadzkowej. Dobudowywane pomieszczenia ogrzewane będą z istniejącej instalacji c.o. z własnego źródła ciepła. W salach lekcyjnych i pomieszczeniach zaplecza zaprojektowano wentylację wywiewno-nawiewną. Branża elektryczna: - instalacja oświetleniowa, - rozdzielnice 0,4kV, - instalacja gniazd wtykowych oraz siłowa, - instalacja odgromowa. Zasilanie nowych instalacji przewiduje się z istniejącej tablicy elektrycznej TE. Wyposażenie, między innymi: - tablica zielona szkolna - szt. 2, - ławka szkolna podwójna - szt.14, - ławka szkolna pojedyncza - szt.3, - krzesło uczniowskie - szt. 32, - biurko nauczyciela - szt.2, - krzesło obrotowe nauczyciela - szt. 2, - kamery do monitoringu, 2 czujki ruchu do klas, osprzęt, okablowanie - kpl.1 - monitor HDMI z kablem HDMI - szt.1, - dysk twardy WD - szt.1, - laptop - szt. 2, - tablica interaktywna - szt. 2, - projektor krótkoogniskowy z uchwytem- szt. 2, - montaż i konfiguracja tablicy i projektora. Uwaga! Podane obmiary w niniejszej SIWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem pomocniczym. Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej - projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, niniejszej SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót - będącymi załącznikami do SIWZ. 2. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, spełniać normy bezpieczeństwa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 3. Wszystkie materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 4. Planowany, zakres rzeczowy prac przedstawiony został w: - projekcie budowlanym, - projekcie wykonawczym, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym i projektem wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach