Przetargi.pl
Budowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Cybince - etap III - zakończenie budowy budynku dydaktycznego

Gmina Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Szkolna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911440 , fax. 068 3911363
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cybinka
    ul. Szkolna 5 5
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911440, fax. 068 3911363
    REGON: 00052873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Cybince - etap III - zakończenie budowy budynku dydaktycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane pn. Budowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Cybince - etap III - zakończenie budowy budynku dydaktycznego, w zakresie których przewiduje się wykonanie instalacji wewnętrznych z branży sanitarnej (wodociągowa, kanalizacyjna, wentylacje i klimatyzacje), elektrycznej i informatycznej oraz roboty konstrukcyjno-budowlane (ścianki działowe, podłogi, tynki, malowanie, kafelkowanie ścian i podłóg) wraz z elementami wyposażenia typu: umywalki, miski ustępowe, szafki ze zlewozmywakiem itp. Wykonanie tego etapu budowy szkoły ma na celu doprowadzenie budynku dydaktycznego do użytkowania. Wykonawca musi wziąć pod uwagę, że elementy stanowiące wykończenie wnętrz typu płytki, farby będą uzgadniane z Wykonawcą na etapie realizacji zadania. Przewiduje się płytki o gładkiej strukturze i jednolitym kolorze, farby w kolorze białym na sufitach, na ścianach przewiduje się farby w odcieniach pastelowych. Budynek, w którym będą wykonywane roboty objęte przedmiotem zamówienia jest obiektem jednokondygnacyjnym, składającym się z dwóch prostokątnych i jednej okrągłej części połączonych łącznikami. Budynek pokryty jest dachem wielospadowym. W części A obiektu, znajduje się również poddasze, które jest nieużytkowe, a na którym znajdują się instalacje i urządzenia będące również przedmiotem zamówienia (wentylacyjne, wodociągowe - zasilanie hydrantów). Zgodnie z wyżej wskazanymi informacjami Wykonawca w tym etapie ma do wykonania wszelkie roboty związane z wykonaniem instalacji, izolacji, ścianek działowych, posadzek, tynków, malowaniem ścian, wykonaniem sufitów, parapetów, osadzeniem wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wyposażenia we wszystkie elementy instalacji i urządzenia sanitarne umożliwiając korzystanie z obiektu, zgodnie z przeznaczeniem w oparciu o dokumentację projektową i wynikłą konieczność uzgodnień z Zamawiającym na etapie realizacji. Wykonanie inwestycji ma na celu zapewnienie Zamawiającemu przystąpienie do użytkowania. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z załączonym projektem budowlano-wykonawczym (Załączniki Nr 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 16), jak również ma obowiązek sprawdzenia w terenie na jakim etapie jest realizacja inwestycji. Celem ułatwienia przygotowania oferty przez Wykonawców Zamawiający załączył przedmiary robót (załącznik nr 2 do SIWZ), stanowiące jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek wziąć pod uwagę wskazane pozycje w przedmiarach, jednakże nie zwalania to Wykonawcy z obowiązku uwzględnienia także wszelkich robót i elementów/urządzeń, które w przedmiarze nie zostały uwzględnione, a stanowią roboty i elementy niezbędne do uzyskania założonego efektu, jakim jest zakończenie robót budowlanych w obiekcie i przystąpienie do użytkowania. Projekt budowlano - wykonawczy zawiera poza niniejszym przedmiotem zamówienia m.in. wyposażenie (np. elementy wyposażenia typu stoły i krzesła lub urządzenia multimedialne), które należy traktować jedynie poglądowo - jako wizualizacja budowanego budynku szkoły podstawowej. Wyjątek stanowią elementy uwzględnione w przedmiarze robót (np. szafki ze zlewozmywakami). Zamawiający użył przy opisaniu zamówienia znaków towarowych i nazw producentów, ponieważ uzasadniała to specyfikacja przedmiotu zamówienia i jednocześnie nie można było użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby na złożenie oferty zgodnej z jego oczekiwaniami. Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe, w związku z czym Wykonawca może wykonać zadanie z materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji. Zamawiający nie przewiduje również wykonania: a) Instalacji przeciwoblodzeniowej, b) Oświetlenia dynamicznego, c) Automatyki Siemens, o której mowa w projekcie. Wykonawca będzie miał w zakresie wykonanie instalacji, zachowującej założenia, parametry i lokalizacje urządzeń i instalacji zgodnie projektem, w związku z czym przewiduje się następujące rozwiązania: w miejscu głowic termostatycznych z wbudowanym czujnikiem pod potrzeby automatyki Siemens przewiduje się głowice termostatyczne samoczynne dedykowane do instalowanych grzejników, w miejscu czujników temperatury w każdym pomieszczeniu, przewiduje się czujnik w pomieszczeniu tzw. referencyjnym, który będzie połączony z automatyką w miejscu podłączenia z głównym źródłem ciepła, celem regulacji temperatury w instalacji grzewczej, w miejscu czujników obecności przewiduje się wykonanie instalacji dającej osobom korzystającym z pomieszczeń możliwość regulacji instalacji wentylacyjnej (włącz,wyłacz), zgodnie z zaistniałymi potrzebami, poprzez otwieranie i domykanie przepustnica za pomocą siłownika (w pozycji zamkniętej należy zapewnić 10% wymianie powietrza w pomieszczeniach), d) instalacji związanej pracą kurtyny powietrza z wymiennikiem wodnym w pomieszczeniu B2 - komunikacja. Nadto Zamawiający przewiduje oprócz opisanych wyżej elementów, zmiany w zakresie zastosowanych materiałów w branży elektrycznej, co zostało wskazane w przedmiarze robót (m.in. kable teleinformatyczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 250 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium - 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cybinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach