Przetargi.pl
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna”

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna-Majątek, Jabłonna-Majatek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    Jabłonna-Majatek 22
    23-114 Jabłonna-Majątek, woj. lubelskie
    REGON: 431019773
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlanych dla inwestycji polegającej na: „Rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna” w zakresie której znajduje się rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego, rozbiórka przybudówki i rozbudowa budynku w kierunku wschodnim wraz z instalacjami oraz wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza gazowego. Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę, nadbudowę oraz przebudowę budynku wraz z pełną infrastrukturą, zlokalizowanego na działce nr 283/6 w m. Jabłonna-Majątek. Celem inwestycji jest uzyskanie samodzielnych lokali usługowych dostosowanych do wymogów technicznych, sanitarnych potrzeb osób niepełnosprawnych oraz przepisów p.poż. dla prowadzenia nieuciążliwej działalności gospodarczej w tym placówki pocztowej w zakresie zgodnym z załączoną dokumentacją projektową w tym:1) Nadbudowa budynku w celu uzyskania wysokości użytkowych na poddaszu 2) Rozbudowa budynku w kierunku wschodnim o pomieszczenie kotłowni- ściany fundamentowe z bloczków betonowych klasy B20- ściany zewnętrzne murowane z bloczka betonu komórkowego gr.24 cm 600 izolowane wełną mineralną gr. 20 cm- stropodach pełny jednospadowy, płyta żelbetowa gr. 15 cm- pokrycie dachowe: papa3) Roboty rozbiórkowe:- demontaż klimatyzatorów na elewacji- demontaż skrzynek, kratek wentylacyjnych, wywiewek, krat okiennych i innych elementów na elewacji- demontaż istniejącej stolarki okiennej, drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej- rozbiórka ścian wewnętrznych- demontaż wyłazu na strych w pom. Archiwum- rozbiórka przybudówki po stronie południowej- demontaż pokrycia z płyt azbestowych zgodnie z zasadami BHP i bezpieczeństwa- rozbiórka ścian szczytowych i kolankowych do poziomu stropu- rozbiórka fragmentu stropu w obrębie projektowanej klatki schodowej i dźwigu platformowego- rozbiórka kominów na poddaszu- rozbiórka kostki brukowej w obrębie elewacji północnej do ponownego odtworzenia- rozbiórka kostki betonowej w obrębie elewacji południowej4) Nadbudowa, przebudowa układu funkcjonalnego budynku z wydzieleniem lokali usługowych - dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej, - wykonanie izolacji i ocieplenia ścian fundamentowych- ściany zewnętrzne murowane z bloczka betonu komórkowego gr.24 cm 600 izolowane wełną mineralną gr. 20 cm- ściany wewnętrzne nośne z bloczka betonu komórkowego gr. 24 cm 600- ściany działowe z bloczka betonowego gr. 12 cm kl. 10- wykonanie klatki schodowej, monolitycznej, żelbetowej, płytowej z betonu C20/25 zbrojonej stalą AIIIN- dostawa i montaż dźwigu platformowego w konstrukcji samonośnej- dostawa i montaż stolarki okiennej z funkcją rozszczelnienia z nawiewnikami higrosterowanymi- dostawa i montaż stolarki drzwiowej- dostawa i montaż parapetów zewnętrznych stalowych, rynien z blachy ocynkowanej z wykonaniem obróbek blacharskich- dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu- wykonanie posadzek w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, porządkowych ciągach komunikacyjnych z płytek ceramicznych antypoślizgowych- wykonanie posadzek w pomieszczeniach biurowych z wykładziny- dostawa i montaż wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w tym pomieszczeń socjalnych, łazienek, toalet, pomieszczeń porządkowych oraz kotłowni5) Roboty instalacyjne:- wykonanie instalacji elektrycznej: oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, instalacji elektrycznej wraz z instalacją gniazd wtykowych, instalacji teletechnicznej, zasilania dla wentylacji mechanicznej i podświetlenia reklam, instalacji odgromowej- wykonanie instalacji fotowoltaicznej z 20 szt. paneli o łącznej mocy 6kWp- wykonanie instalacji sanitarnej: instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej, instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania, zewnętrznej instalacji sanitarnej z włączeniem do zbiorników bezodpływowych6) Przyłącza mediów:- przyłącze gazowe- przyłącze wodociągowe12) budowa schodów terenowych 13) wykonanie utwardzeń i elementów zagospodarowania wokół budynku w tym wiaty z kontenerami do gromadzenia odpadów stałychZadanie należy realizować zgodnie z załączonymi dokumentacjami technicznymi, uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz Specyfikacją techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Ponadto Zamawiający informuje, że obecnie w budynku zlokalizowane są urządzenia, których właścicielem jest Orange Polska S.A. Urządzenia znajdują się na parterze budynku z docelowym ich przeniesieniem do pomieszczenia na dobudowywanej kondygnacji. W związku z powyższym wykonawca zobligowany jest tak opracować swój harmonogram realizacji robót aby zachować ciągłość pracy urządzeń Orange przy zapewnieniu ich ochrony przed uszkodzeniem, zalaniem itp. Wszelkie roszczenia Orange w tym zakresie w tym również przerwy w pracy urządzeń będące skutkiem prowadzonych robót, obciążą wykonawcę. Wskazane zatem jest jako priorytetowe wykonanie robót budowlanych związanych z jak najszybszym zrealizowaniem docelowego pomieszczenia lokalizacji wrażliwego sprzętu telekomunikacyjnego. Jednocześnie Zamawiający informuje, że na etapie uzgodnień inwestycji Orange Polska S.A. zobowiązała się do współpracy w zakresie zarówno sposobu zabezpieczenia przedmiotowych urządzeń jak i udostępnienia wynajmowanego pomieszczenia wykonawcy gdy będzie to niezbędne dla realizacji robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz ich zgodność z Dokumentacja Projektową, Szczegółową Specyfikacją techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ:10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy 53 8685 0001 2600 0866 2000 0020 z adnotacją: -„ zamówienie pn.– Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna12.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.12.6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.12.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej i finansowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:Posiada określoną zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie 1 200 000 zł (słownie: jeden milion dwieście złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1) w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane budynku polegające na wykonaniu robót nadbudowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o charakterze prac odpowiadających zakresowi zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.Jeśli zakres robót jest szerszy Wykonawca wykaże jaką wartość robót stanowiła nadbudowa, rozbudowa lub przebudowa budynku.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażone w wolucie obcej – będą one przeliczane na PLN według średniego kursu w stosunku do danej waluty opublikowanego przez NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.2) dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:a) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.c) minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Ilekroć w SWZ mowa jest o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, należy przez to rozumieć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach