Przetargi.pl
Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce

Muzeum Zamoyskich w Kozłówce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-132 Kamionka, Kozłówka 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
    Kozłówka 3
    21-132 Kamionka, woj. lubelskie
    REGON: 431201294
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont 3 tarasów w budynkach zespołu pałacowo- parkowego w Kozłówce obejmujący: taras wschodni teatralni, taras północny pałacu i taras nad łącznikiem pomiędzy kaplicą i pałacem. W ramach robót remontowych przewiduje się usunięcie istniejących warstw posadzkowych i izolacyjnych i wykonanie nowych, wymianę rynien i rur spustowych, oczyszczenie balustrad kamiennych i żeliwnych rzeźb, remont skorodowanych gzymsów, remont spękań ścian tarasów i ich malowanie. Zespół pałacowo-parkowy w Kołówce objęty jest ochroną poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/457 na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie z 16.06.1970 r., znak: Kl.V-7/13/70. W ramach zamówienia przewiduje się w szczególności:a) demontaż istniejących warstw posadzkowych na tarasach, skucie tynku w strefie cokołowej tarasu, demontaż istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,b) oczyszczenie stropów tarasów,c) wykonanie warstwy spadkowej i izolacji ze szlamu,d) wykonanie wylewki betonowej,e) wykonanie izolacji z żywicy polimetakrylanowej,f) wykonanie posadzki wentylowanej tarasu z płyt kamiennych dla tarasu pomiędzy pałacem a kaplicą,g) wykonanie izolacji termicznej,h) wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, oraz wymiana rur spustowych,i) naprawy balustrad i gzymsów wieńczących z piaskowca oraz rzeźb - odlewów żeliwnych (putta) zgodnie z programem robót konserwatorskich,j) oczyszczenie, przetarcie i uzupełnienie ubytków tynku i profili gzymsu,k) malowanie ścian i gzymsów,l) naprawa zarysowań łuków poprzez zszycie prętami stalowymi,m) opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i konserwatorskiej,n) pełną obsługę geodezyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Pekao S.A.Nr rachunku: 18 1240 2409 1111 0000 3603 1014z adnotacją: „Wadium – Numer referencyjny IN-331/9/24”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczycielaoraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. do dnia …”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisachustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane, z których każde:− miało wartość minimum 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100)oraz− polegało na wykonaniu prac remontowo-konserwatorskich i/lub restauratorskich budynku wpisanego do rejestru zabytków,2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:a) co najmniej 1 osobę na stanowisko kierownika budowy i robót, która:- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami),b) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 poz. 2187 z późn. zm.).DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunekudziału w postępowaniu.2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4 pkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych zamówień tj. wykonania minimum 2 zamówień przez jeden podmiot.3) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.4) Sformułowanie „rejestru zabytków” oznacza rejestr w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.).5) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.6) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4 ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów orazinżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551).7) Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób wskazanych w pkt. 2) wymagane przez LWKZ określa art. 37g ustawy z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.8) Przez „ustawę o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami” Zamawiający rozumie Ustawę z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.).9) Zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) przez prace konserwatorskie rozumie się - działania mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tych działań;10) Zgodnie z art. 3 pkt 7 ustawy z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r.poz. 840 z późn. zm.) przez prace restauratorskie rozumie się - działania mające na celu wyeksponowanie wartości artystycznych i estetycznych zabytku, w tym, jeżeli istnieje taka potrzeba, uzupełnienie lub odtworzenie jego części, oraz dokumentowanie tych działań;6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 8a SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach