Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół w Naprawie w zakresie sal dydaktycznych i szatni oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej (rozbiórka istniejącego i budowa nowego odcinka)we wsi Naprawa na działce nr ewid.6780.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2693510 , fax. 18 2693526
  • Data zamieszczenia: 2015-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 2693510, fax. 18 2693526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół w Naprawie w zakresie sal dydaktycznych i szatni oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej (rozbiórka istniejącego i budowa nowego odcinka)we wsi Naprawa na działce nr ewid.6780.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół w Naprawie w zakresie sal dydaktycznych i szatni oraz przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej (rozbiórka i budowa nowego odcinka) we wsi Naprawa na działce nr ewid.6780. Powierzchnia istniejącej zabudowy budynku szkoły - 1170,00 m?, Powierzchnia zabudowy projektowana - 96,50 m?, Powierzchnia użytkowa projektowana - 169,60 m?, Kubatura projektowana - 1030,00 m?. Projektowany zakres rozbudowy i przebudowy budynku Zespołu Szkół w Naprawie: - dobudowa do istniejącego obiektu: budynek 2-kontygnacyjny, niepodpiwniczony. Na parterze zlokalizowane są: szatnia dla uczniów oraz sala zabaw przeznaczona dla przedszkola - powierzchnia użytkowa -89,70 m?. Na piętrze zlokalizowane są : 2 sale lekcyjne oraz korytarz umożliwiający komunikację do nowych pomieszczeń- powierzchnia użytkowa - 79,90 m? -przebudowa istniejących schodów zewnętrznych - zadaszenie nad schodami zewnętrznymi, - instalacja wewnętrzna i przebudowa kanalizacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa. -UWAGA! W ofercie należy ująć koszty zagospodarowania placu budowy, wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej do placu budowy, ogrodzenie terenu budowy, obsługę geodezyjną oraz wywóz i utylizacje odpadów. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonywania robót, aby uzyskać informacje, które mogą być pomocne w przygotowaniu oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień: - 45262800-9 - Rozbudowa budynków 3. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca do odbioru końcowego zobowiązany jest dostarczyć: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, - pozytywny protokół odbioru z Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (ul. Marii Konopnickiej 7, 34-200 Sucha Beskidzka), - pozytywny protokół odbioru z Państwowej Straży Pożarnej (ul. Makowska 26, 34-200 Sucha Beskidzka), - oświadczenie kierownika budowy, - atesty, aprobaty techniczne, świadectwa zgodności na wbudowane materiały, - dokumentację powykonawczą, dziennik budowy, 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączona dokumentacją techniczną. 5.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę. 7. W przypadku gdy w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej i odbioru robót oraz przedmiarze robót zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy , o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w/w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 ( słownie : piętnaście tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: numer konta Bank Spółdzielczy w Jordanowie nr konta 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem wadium na Rozbudowę i przebudowę budynku Zespołu Szkół w Naprawie . 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2. 34-240 Jordanów - kasa UG lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25.02.2015 r. do godz. 10:00 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termina wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach