Przetargi.pl
Przebudowa budynku Urzędu Gminy wraz z jego rozbudową oraz nadbudową i niezbędnym remontem pomieszczeń

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-530 Bukowina Tatrzańska, ul. Długa 144
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 20-77-202 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Długa 144 144
    34-530 Bukowina Tatrzańska, woj. małopolskie
    tel. 018 20-77-202 w. 42
    REGON: 00053503700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.bukowinatatrzanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Urzędu Gminy wraz z jego rozbudową oraz nadbudową i niezbędnym remontem pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku Urzędu Gminy wraz z jego rozbudową oraz nadbudową i niezbędnym remontem pomieszczeń obiektu znajdującego się w Bukowinie Tatrzańskiej, ul. Długa 144, dz. ewid. nr 2216/3. W ramach zadania przewidziano do realizacji następujący zakres rzeczowy: A. Roboty przygotowawcze na placu budowy. B. Roboty rozbiórkowe - dach budynku i pozostałe. C. Roboty budowlane -więźba dachowa/ główny dach budynku. D. Roboty budowlane - murarskie/nadbudowa poddasza. E. Roboty wykończeniowe na poddaszu. F. Rozbudowa części frontowej wraz z wykończeniem. G. Rozbudowa strefy wejściowej do komisariatu policji. H. Rozbudowa strefy wejściowej do Urzędu Gminy. I. Dobudowa zadaszenia nad wejściem do biura nr 06. J. Modernizacja ścian piwnic- suteren. K. Przebudowa przyłącza energetycznego wraz z WLZ i RGB. L. Modernizacja ścian zewnętrznych budynku i elewacji. M. Przebudowa i adaptacja istniejącej Sali Obrad na Biuro Obsługi. Ł. Remont i adaptacja strefy hallu-klatki schodowej. N. Remont i adaptacja pom biurowego nr 2.10, 2.10A /I piętro. O. Remont i adaptacja Sali Ślubów nr 07 z zapleczem sanitarnym. P. Wykończenie i adaptacja pomieszczeń na poddaszu w tym kompleksowe roboty instalacyjne wod-kan. elektryczne, telekomunikacyjne, sygnalizacyjne i sieć komputerowa. Q. Wydzielenie istniejącej klatki schodowej na klatkę ewakuacyjną. R. Poszerzenie podestów i przejść klatki schodowej. Remont schodów i podestów. S. Przebudowa istniejących instalacji wod.-kan., hydrantowej i C. O. wymiana i przeniesienie istniejących grzejników strefie klatki schodowej. T. Przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z budową II etapu (poddasze) sieci logicznej - wg osobnych projektów. U. Przebudowa ciągów komunikacji poziomej -korytarze, podesty, schodki, pochylnie wewnętrzne, wraz z wymianą drzwi do pomieszczeń biurowych. V. Remont kompleksowy i modernizacja łazienek (Parter, I piętro i II piętro), pomieszczeń sekretariatu i gabinetu Wójta. W. Poprawa warunków ochrony p.poż. w strefie kotłowni i pomieszczeń składu opału. X. Montaż instalacji klimatyzacyjnej - wg osobnego projektu Y. Docieplenie stropodachu i ścianek zewn. w elewacjach bocznych. Z. Inne roboty budowlane i wyposażenie według harmonogramów. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiają: 1. Dokumentacja Projektowa: -Projekt budowlany: Przebudowa budynku Urzędu Gminy wraz z jego rozbudową oraz nadbudową -tom I i tom II -Projekt architektoniczny (II etapu) zawierający: Harmonogram robót budowlanych - I etap budowy, Harmonogram robót budowlanych II etap i Opis remontu stref komunikacji wewnętrznej w budynku oraz rysunki i wizualizacje. - Projekt Budowlano- Wykonawczy: Branża elektryczna. - Projekt Przetargowo- Wykonawczy: Budowa sieci logicznej wraz z dedykowana siecią elektryczną- Uwaga: do wykonania jest etap II (Etap I jest już wykonany) - Projekt Budowlano- Wykonawczy : Klimatyzacja 2. Przedmiary (jako elementy pomocnicze) 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót W trakcie robót budowlanych należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo osób trzecich w godzinach urzędowania budynku i zapewnienie bezpiecznych dojść i przejść - tak wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. Przebieg i zakres robót należy dostosować do okresów urzędowania w budynku, w uzgodnieniu z administratorem Urzędu,. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbukowinatatrzanska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach