Przetargi.pl
Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Lubichowo

Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-240 Lubichowo, Zblewska 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585885226 , fax. 585885340
  • Data zamieszczenia: 2024-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
    Zblewska 8
    83-240 Lubichowo, woj. pomorskie
    tel. 585885226, fax. 585885340
    REGON: 191675712
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Lubichowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zelgoszcz, która obejmuje wykonanie robót budowlanych polegające na budowie sieci wodociągowej w węzłach: I Odcinek – W4-W13 z przyłączami, II Odcinek – W1- W10, W2 – W32, W3 – W34, W4-W12, W8-W16, W12-W22, W12-W28 z przyłączami. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1) Część nr 1. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zelgoszcz, a) dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) Realizację obowiązków opisanych w Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ odpowiednio do danej części zamówienia 2) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, 3) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – wytyczenie przez uprawnionego geodetę, 4) obsługę geodezyjną inwestycji z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej, 5) wykonanie kosztorysu powykonawczego, po wykonaniu realizacji robót budowlanych. 4. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 5. Inwestycja której realizacja (roboty budowlane) jest przedmiotem zamówienia jest podzielona na części. Całość inwestycji składa się z trzech części. Realizacja zadania w częściach w tym zamierzeniu będzie spełniać funkcję techniczno-użytkową zgodnie z przeznaczeniem. 6. Rozwiązania równoważne: 1) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych; 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami; 3) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Część nr 2. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Lubichowo, która obejmuje wykonanie robót budowlanych polegające na budowie sieci wodociągowej w węzłach: W1-W20, z przyłączami. 2.2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera:Część nr 2. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Lubichowo, a) dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) Realizację obowiązków opisanych w Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ odpowiednio do danej części zamówienia 2) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, 3) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – wytyczenie przez uprawnionego geodetę, 4) obsługę geodezyjną inwestycji z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej, 5) wykonanie kosztorysu powykonawczego, po wykonaniu realizacji robót budowlanych. 4. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 5. Inwestycja której realizacja (roboty budowlane) jest przedmiotem zamówienia jest podzielona na części. Całość inwestycji składa się z trzech części. Realizacja zadania w częściach w tym zamierzeniu będzie spełniać funkcję techniczno-użytkową zgodnie z przeznaczeniem. 6. Rozwiązania równoważne: 1) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych; 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami; 3) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Część nr 3. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mermet, która obejmuje wykonanie robót budowlanych polegające na budowie sieci wodociągowej w węzłach: W2-W5, W3-W9, W4-W7, W6-W8, W2 - W14 z przyłączami. 2.3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Część nr 3. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mermet, 2. a) dokumentacja projektowa, 3. b) przedmiar robót, 2. c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) Realizację obowiązków opisanych w Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ odpowiednio do danej części zamówienia 2) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, 3) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – wytyczenie przez uprawnionego geodetę, 4) obsługę geodezyjną inwestycji z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej, 5) wykonanie kosztorysu powykonawczego, po wykonaniu realizacji robót budowlanych. 4. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 5. Inwestycja której realizacja (roboty budowlane) jest przedmiotem zamówienia jest podzielona na części. Całość inwestycji składa się z trzech części. Realizacja zadania w częściach w tym zamierzeniu będzie spełniać funkcję techniczno-użytkową zgodnie z przeznaczeniem. 6. Rozwiązania równoważne: 1) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych; 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami; 3) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1) część nr 1 – 7.000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100).; 1.2) część nr 2 – 3.500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100); 1.3) część nr 3 – 3.500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubichowo w: Banku Spółdzielczym w Lubichowie nr: 85 8341 0000 0000 0127 2000 0010 z adnotacją: "Wadium. Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Lubichowo. Część nr ... - ZPP.271.2.4.2024”; UWAGA: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. Poz. 299 z późn. zm.). 4 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne za pierwsze żądanie, 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótsze niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert), 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lubichowo, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpieczenia ofertą Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5 Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. 6 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 7 Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. 2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że: 4.1) posiada wiedzę i doświadczenie, tj.: a) zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej/kanalizacji sanitarnej/kanalizacji deszczowej, przy czym wartość każdej z tych robót była nie mniejsza nie mniejszej niż 250.000,00 zł (dwieście piećdziesiąt) zł brutto Uwaga: W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4.2) skieruje do realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem I kwalifikacjami zawodowymi, tj.: a) Kierownik budowy - posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -i co najmniej 5 (pieć) lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (lub kierownika robót budowlanych) w zakresie powyższych uprawnień Uwaga: 1 Wskazana wyżej osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2 Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz.334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach