Przetargi.pl
Rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Gdańska 1 A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6823023 w. 218 , fax. 058 6823024
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
    ul. Gdańska 1 A 1 A
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6823023 w. 218, fax. 058 6823024
    REGON: 19112387500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_pruszczgdanski
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a. Zakres przedmiotu zamówienia: 1). Roboty ogólno-budowlane i wykończeniowe- wykonanie ścian fundamentowych, rozebranie ścian działowych i wymurowanie nowych, uzupełnienie i wykonanie tynków cementowo-wapiennych ścian i sufitów, wykonanie sufitu podwieszanego (lekkiego, segmentowego), ocieplanie ścian i sufitów, malowanie ścian farbą emulsyjną, położenie wyprawy tynkarskiej, rozebranie posadzki i wykonanie posadzek z paneli podłogowych i terakoty, licowanie ścian płytkami z glazury, wymiana stolarki drzwiowej, okiennej i bram garażowych, 2). Instalacja wod-kan- polegająca na wykonaniu wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do studzienki kanalizacyjnej, wykonanie białego montażu oraz na demontażu istniejących instalacji w części garażowej i na I piętrze modernizowanego budynku. 3). Instalacja CO i CT - polegająca na wykonaniu nowej instalacji CO zasilającej grzejniki, montażu nowych grzejników oraz na demontażu istniejącej instalacji CO i grzejników wykonanie instalacji ciepła technologicznego. 4). Instalacja sprężonego powietrza - polegająca na wykonaniu instalacji sprężonego powietrza oraz punktów poboru sprężonego powietrza w części garażowej modernizowanego budynku. 5). Instalacja wentylacji ogólnej i odsysania spalin - polegające na zamontowaniu wentylatorów dachowych (wentylacji ogólnej i odciągu spalin) wykonaniu i zamontowaniu przewodów wentylacyjnych z z blachy stalowej, kołowe typu S i wyrzutni ściennych prostokątnych typu A. 6). Instalacja teletechniczna-polegające na wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego, instalacji antenowej TV, instalacji rozgłaszania przewodowego oraz instalacji i urządzeń wyświetlania alarmów w części garażowej i na I piętrze modernizowanego budynku a także instalacji kontroli dostępu. 7). Instalacja elektroenergetyczna - polegająca na montażu rozdzielnic 1TA i 1TP, instalacji elektrycznej gniazd 230 i 400V ogólnego przeznaczenia i gniazd zasilania komputerów, instalacji elektrycznej oświetlenia, instalacji zasilania wentylatorów dachowych a także demontażu istniejących instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 14000 zł. (czternaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykażą się minimum 4 robotami ogólnobudowlanymi odpowiadającymi swym zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każda (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania), wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownika-(ów) robót posiadającego(cych) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, elektrycznej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,- zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych poniżej w pkt. 1-10. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć dokumenty, o których mowa poniżej w pkt. 1 - 5. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów odpowiednio określonych poniżej w pkt. 6-10.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, 6. dowód wniesienia wadium, 7. wykaz wykonanych minimum 4 robót ogólnobudowlanych odpowiadających swym, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każda, wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. uprawnienia kierownika budowy do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownika-(ów) robót posiadającego(cych), uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów, 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, 10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, tj. bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo - rozliczeniowa w informacji winna potwierdzić, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,- zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych;)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_pruszczgdanski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach