Przetargi.pl
Budowa remizy strażackiej w Damnicy

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113046 , fax. 059 8484435
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113046, fax. 059 8484435
    REGON: 00053490200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy strażackiej w Damnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego obiektu - budynku Ochotniczej straży Pożarnej w Damnicy na działce nr 149/8. Dokładny opis zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary. Zakres rzeczowy obejmuje: - Budowę budynku o powierzchni zabudowy 273,6 m? - Roboty instalacyjne (c.o., woda, kanalizacja, elektryka) - Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej i wykonanie przyłączy - Zagospodarowanie terenu Szczegółowy zakres robót określają załączony projekt budowlany: branża budowlana, sanitarna, elektryczna. Dokumentacja zawiera niewielkie rozbieżności/nieścisłości, wyjaśnienia poniżej: -Przy przebudowie sieci sanitarnej należy przyjąć 2 studzienki PCV teleskopowe oraz 1 studzienkę 1000mm -Zakres obejmuje zakup i montaż syreny alarmowej, napędzaną silnikiem 3 - fazowym, przystosowaną do montażu na konstrukcji budynku na otwartym powietrzu, o minimalnych wartościach - natężenie dźwięku 70dB, zasięg dźwięku 2000m - Należy przyjąć baterie umywalkowe z wylewką ruchomą (zamiast samozamykających) -Nie przewiduje się montażu studni schładzającej Zakres zamówienia obejmuje: 1. Organizację terenu budowy (należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trzech egzemplarzach i przekaże 2 egzemplarze Zamawiającemu) 2. Pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie, inwentaryzację powykonawczą, wpisy w dzienniku budowy 3. Wykonanie robót budowlanych wg dokumentacji technicznej: a) projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wykonanego przez firmę Usługi Projektowe i Nadzór K. Szymański i zgodnie z przedmiarem robót b) warunków i decyzji administracyjnych załączonych do projektu 4. Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych. Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały winny być I gatunku i powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektu a także wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Na wbudowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 5. Przeprowadzenie pozytywnych odbiorów przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem - Państwowej Inspekcji Sanitarnej, oraz Państwowej Straży Pożarnej i pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach (dla Zamawiającego) Załączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy wycenie; w ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w dokumentacji projektowej. Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz. U. z 2014r. poz. 883 tekst jednolity] Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową Roboty budowlane mogą być podzielone na dwa etapy: - Etap I - obejmuje wykonanie 70 % zakresu robót budowlanych, który zostanie ustalony w harmonogramie robót uzgodnionym z Zamawiającym i stanowiącym załącznik do umowy. Etap ten może podlegać osobnemu fakturowaniu na wysokość 50% wartości zamówienia z terminem płatności 30 dni od złożenia faktury na dziennik podawczy zamawiającego. - Etap II - pozostała część inwestycji określona projektem i umową. Termin zakończenia tego etapu - rok od podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=188450
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach