Przetargi.pl
Roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części)

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wwog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) 1) Zadanie nr 1: Konserwacja pomieszczeń, roboty malarskie związane z likwidacją zawilgoceń w budynku nr 20 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22 Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: - odbicie tynków wewnętrznych ścian w pomieszczeniach i korytarzach przekazanych kompani dowodzenia, wraz z odbiciem części tynków świetlicy pod sufitem i narożach ścian, - demontaż cokołów drewnianych w świetlicy, - demontaż cokołów przyściennych wzdłuż ścian pomieszczeń, - jednocześnie z odbiciem tynku należy nadkuć podłoża posadzek w celu umożliwienia wykonania wyobleń, - wykonanie wyługowania lamperii w świetlicy i łączniku, - wykonanie systemowej izolacji przeciwwilgociowej na ścianach zgodnie z wymogami przyjętej technologii (karty technologiczne, wymagania i zalecenia Producenta) z zagruntowaniem powierzchni, stosowaniem środków hamujących podciąganie kapilarne wody, izolacji przeciwwilgociowej, izolacja zgodna z wymogami specyfikacji technicznej, - wykonanie tynku na wykonanej izolacji i przygotowanie go do malowania, - nie wykonuje się odtworzenia cokołów przy posadzkowych w korytarzach, - zerwanie wykładziny w świetlicy i łączniku wraz z częścią zawilgoconego i zniszczonego podłożą, - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę w świetlicy oraz łączniku, - wykonanie systemowej izolacji z folii w płynie z gruntowaniem powierzchni, zgodnie z wymogami przyjętej technologii (karty technologiczne, wymagania i zalecenia Producenta) oraz z wymogami specyfikacji technicznej, - wykonanie warstwy z zaprawy samopoziomującej stanowiącej ochronę izolacji z folii oraz podłoże pod wykładzinę PCV, - ułożenie wykładziny rulonowej PCV zgodnej z wymogami specyfikacji technicznej, - zabezpieczenie podłóg oraz wyposażenia i innych elementów przed wykonywanymi robotami, - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - oczyszczenie powierzchni metalowych z brudu, kurzu i rdzy, usunięcie zanieczyszczeń pochodzenia organicznego i nieorganicznego, zeskrobanie łuszczącej się farby oraz miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej z powierzchni grzejników radiatorowych i rur centralnego ogrzewania, - dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych i rur centralnego ogrzewania, - oczyszczenie powierzchni cokołów z kurzu i pyłu, reperacja uszkodzeń z wypełnieniem rys i uszkodzeń szpachlówką, gruntowanie i szpachlowanie, przetarcie powierzchni cokołów papierem ściernym, (poza kompanią dowodzenia), - malowanie całej powierzchni cokołów farbą olejną, (poza kompanią dowodzenia), - malowanie farbą olejną, innym kolorem niż lamperia, pasa imitującego (zastępującego) cokół, (dot. kompani dowodzenia), - remont schodów zewnętrznych: odbicie słabych tynków, uzupełnienie tynku i przetarcie istniejącego tynku, pomalowanie powierzchni bocznych farbą emulsyjną zewnętrzną, wykonanie okładzin schodów systemowymi płytkami gres zgodnie z wymogami przyjętej technologii i systemu okładziny (karty technologiczne, wymagania i zalecenia Producenta), płytki i przyjęte zaprawy klejowe i fugowe muszą odpowiadać założeniom specyfikacji technicznej, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń. 2) Zadanie nr 2: Konserwacja pokrycia dachu, instalacji odgromowej, elewacji zewnętrznej budynku nr 21 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22 Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: - montaż rusztowania zewnętrznego, - zabezpieczenie okien i krat okiennych folią, - sprawdzenie stanu istniejących tynków elewacji, - demontaż przewodów odprowadzających wraz z osłonami, - odbicie uszkodzonych, odparzonych i słabych tynków oraz pozostałości tynków zewnętrznych elewacji budynku, - uzupełnienie tynków elewacji z przygotowaniem podłoża pod tynki, - wykonanie malowania tynków zewnętrznych zewnętrzną farbą emulsyjną fasadową, - malowanie osiatkowanych krat w oknach z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, należy przewidzieć malowanie wewnętrznych powierzchni krat i siatek od strony pomieszczenia, należy ustalić z Użytkownikiem sposób postępowania, - demontaż istniejących stalowych podpór instalacji odgromowej na połaci dachu, - wykonanie miejscowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną o wymiarach 50×50 cm, w miejscach po zdemontowanych podporach stalowych z uprzednim oczyszczeniem, zagruntowaniem i przygotowaniem powierzchni pokrycia oraz wypełnieniem otworów po śrubach mocujących, Podczas wykonywania prac remontowych instalacji odgromowej zostaną wykonane następujące roboty: - montaż betonowych wsporników betonowych w ciągach poziomych zgodnie z wymogami technicznymi, - montaż przewodów odprowadzających FeZn 8 mm i połączenie ich z bednarką (FeZn 200 mm2) w złączach kontrolnych, - montaż osłon przewodów odprowadzających z rury PCV grubościennej, montaż obudów złącz kontrolnych, - wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (zadanie nr 1): 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100), 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (zadanie nr 2): 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100), UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia, Zamawiający zaleca, aby wadium zabezpieczające ofertę wnieść odrębnie na każdą część zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/75/2015 dotyczy części nr [1 lub 2], NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach