Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń, malowanie, naprawa chodnika przed wejściem do budynku nr 25 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wwog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń, malowanie, naprawa chodnika przed wejściem do budynku nr 25 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne pomieszczeń, malowanie, naprawa chodnika przed wejściem do budynku nr 25 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Pomieszczenia w budynku Nr 25 - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - oczyszczenie powierzchni metalowych z brudu, kurzu i rdzy, usunięcie zanieczyszczeń pochodzenia organicznego i nieorganicznego, zeskrobanie łuszczącej się farby oraz miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej z powierzchni grzejników radiatorowych i rur centralnego ogrzewania, - dwukrotne malowanie grzejników radiatorowych i rur centralnego ogrzewania, - oczyszczenie powierzchni cokołów z kurzu i pyłu, reperacja uszkodzeń z wypełnieniem rys i uszkodzeń szpachlówką, gruntowanie i szpachlowanie, przetarcie powierzchni cokołów papierem ściernym, - malowanie całej powierzchni cokołów farbą olejną, - skucie istniejącego uzupełnienia tynku mozaikowego wewnętrznego do powierzchni istniejącej ściany z wykonaniem uzupełnienia tynkiem wewnętrznym kategorii III, - zagruntowanie uzupełnienia tynku kat. III pod uzupełnienie wewnętrznego tynku mozaikowego, - uzupełnienie wewnętrznego tynku mozaikowego lamperii, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach malarskich, pomieszczeń budynku Nr 25 z usuwaniem uszkodzeń. Naprawa chodnika przed wejściem do budynku Nr 25 - mechaniczna rozbiórka żelbetowego chodnika z rozbiciem dużych brył na mniejsze, spryzmowaniem oraz załadunkiem, wywozem i utylizacją poza terenem Kompleksu, - wykonanie ręcznego wykopu w gruncie kategorii IV z wykonaniem niezbędnych przerzutów, spryzmowaniem oraz załadunkiem, wywozem i utylizacją poza terenem kompleksu, - ręczne wykonanie koryta pod chodnik z ręcznym wyprofilowaniem i mechanicznym zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika, - wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię chodnika z profilowaniem oraz mechanicznym zagęszczeniem, - wykonanie nawierzchni z kolorowej kostki betonowej grubości 8 cm oraz w obramowaniu kolorowym obrzeżem betonowym 8×30 cm układanym na ławie betonowej oraz elementami betonowej palisady, okrągłej lub prostokątnej, o wym. 11×30 cm, ułożonej na długości 2,0 mb w osi drzwi wejściowych, - ręczne ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, - wykonanie betonowej nawierzchni chodnika z zagęszczaniem betonu, wykonaniem dylatacji oraz montażem i demontażem niezbędnych deskowań, - ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni, wraz z warstwami konstrukcyjnymi, placu przed budynkiem wokół istniejącej studzienki kanalizacyjnej z odzyskiem kostki betonowej, - podniesienie włazu żeliwnego na studzience kanalizacyjnej poprzez zastosowanie pierścienia dystansowego, - ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej z przygotowaniem, zagęszczaniem i profilowaniem podłoża, wykonaniem warstw konstrukcyjnych, - po zakończeniu robót remontowych i renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku, likwidacja placów składowych i ewentualnego zaplecza budowy, usunięcie powstałych szkód, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/76/2015, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach