Przetargi.pl
Roboty budowlano-instalacyjne w obiektach Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A i 38C

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano-instalacyjne w obiektach Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A i 38C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO, są roboty budowlano-instalacyjne w obiektach Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A i 38C. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie nw. części : 1.1 Część nr 1, w skład której wchodzą dwa zadania pn.: a)Zadanie nr 1 pn. Przebudowa fragmentu budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A w Lublinie dla potrzeb archiwum zakładowego. Zadanie to obejmuje również utrzymanie zainstalowanych urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych, podnośnika nożycowego oraz systemów: sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania i napadu w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji, w szczególności poprzez świadczenie wymaganych stosownymi przepisami prawa i zaleceniami producenta, usług serwisu gwarancyjnego. b)Zadanie nr 2 pn. Remont głównej rozdzielni elektrycznej w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38A. 1.2 Część nr 2 pn. Remont głównej rozdzielni elektrycznej w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 38C. Zamówienie, objęte tą częścią, realizowane będzie z mocy art. 16 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jako zamówienie wspólne na podstawie Porozumienia współudziałowców budynku przy ulicy T. Zana 38C w Lublinie. W przedmiotowym porozumieniu nw. współudziałowcy wyznaczyli ZUS O/Lublin jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Stronami porozumienia są: a) Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie; b) Inspekcja Handlowa, Wojewódzki Inspektorat w Lublinie; c)Urząd Komunikacji Elektronicznej w Lublinie; d)Orange Polska S.A. w Warszawie; e)Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Lublinie 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na część nr 1 lub nr 2 lub na obie części przedmiotu zamówienia; Uwaga! Wszystkie postanowienia ogłoszenia dotyczą każdej części, chyba że treść postanowienia stanowi naczej. 3.Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: na część nr 1 - 16 800,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy osiemset 00/100 zł); na część nr 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł). 4.Termin realizacji zamówienia : 4.1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi z chwilą podpisania protokołu przekazania miejsca wykonywania robót 4.2. Przekazanie Placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni roboczych, licząc od daty podpisania umowy. 4.3. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż: a)do dnia 14.10.2016 roku - część nr 1, zadanie nr 1; b)do dnia 20.09.2016 roku - część nr 1, zadanie nr 2; c)do dnia 20.09.2016 roku - część nr 2, 4.4. Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uważa się dzień podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 4.5. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy zawierają harmonogramy rzeczowo-finansowe. 5.Dokładny zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiących integralną część SIWZ. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym, a także obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz normami technicznymi. 7.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45-00-00-00-7 Roboty budowlane, 45-40-00-00-1 Wykończeniowe roboty budowlane, 45-31-00-00-3 Roboty instalacyjne elektryczne , 45-33-00-00-9 Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych. 8. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwanej dalej ustawą. 9. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w zakresie opisanym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: na część nr 1 - 16 800,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy osiemset 00/100 zł); na część nr 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus. pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach