Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze gminnej Gromada- Majdan Gromadzki

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze gminnej Gromada- Majdan Gromadzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dane dotyczące realizowanego przedsięwzięcia: 1) Opis realizowanego zadania Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika przy drodze gminnej Nr 109224L (relacji dr. pow. 2916L - Majdan Gromadzki - Nadrzecze - gr. gminy Frampol) na odcinku około 1,2 km. Zaprojektowano chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o podstawowej szerokości 2,00 m. Na odcinku od 0+000 do około km 0+860 chodnik usytuowano po zachodniej stronie jezdni drogi gminnej. Podstawowa odległość chodnika od krawędzi jezdni wynosi 5,00 m. Odległość chodnika od jezdni odcinkowo zwiększono przy przepustach. Początek chodnika w km 0+000 zlokalizowano na krawędzi istniejącego zjazdu z betonu asfaltowego na teren działki nr 242 w miejscowości Gromada. Koniec chodnika zlokalizowano na krawędzi zjazdu na teren punktu handlowego usytuowanego na działce nr 224 w msc. Majdan Gromadzki. Około km 0+860 zaprojektowano przejście dla pieszych o szerokości 4,00 m. Na odcinku 0+860 do około km 0+900 chodnik biegnie wzdłuż ogrodzenia placu zabaw. Od około km 0+900 do około km 1+030 odległość chodnika od jezdni wynosi 1,50 m. Od około 1+030 do końca opracowania krawędź chodnika przylega do krawędzi jezdni drogi gminnej. W ciągu chodnika zostaną wykonane dwa przepusty poprzeczne: w km 0+010 o średnicy wewnętrznej DN600 i długości 4 m oraz w km 0+338 o średnicy wewnętrznej DN1500 oraz długości 6 m. Na odcinkach o dużej różnicy wysokości pomiędzy chodnikiem a rowem przydrożnym zaprojektowano balustrady U-11a. Przy przejściu dla pieszych zachodzi konieczność przedłużenia istniejących przepustów po obu stronach jezdni. Wraz z budową chodnika zostaną przebudowane zjazdy na przyległe posesje oraz na drogi leśne. Szerokość zjazdów wynosi 5,00 m. 2) Zestawienie powierzchni i parametrów realizowanego przedsięwzięcia Lp. Nazwa pozycji J.m. ilość 1.Długość budowanego chodnika m 1200 2.Powierzchnia utwardzona kostką brukową betonową HOLLAND kolor szary, z fazą gr. 6 cm m2 2255 3.Powierzchnia utwardzona kostką brukową betonową HOLLAND kolor czerwony, z fazą gr. 6 cm m2 60 4.Powierzchnia utwardzona kostką brukową betonową HOLLAND kolor grafitowy, z fazą gr. 8 cm m2 125 5.Szerokość chodnika m 2,00 6.Długość łączna obrzeży bet. 8x30 cm m 2150 7.Długość łączna oporników bet. 12x25 cm m 115 8.Długość łączna krawężników bet. 15x30 cm m 180 9.Długość łączna balustrady U11a m 112 10.Długość łączna rur betonowych DN500 m 20 11.Długość łączna rur betonowych DN600 m 4 12.Długość łączna rur żelbetonowych DN1500 m 6 3) Elementy robót Realizowane przedsięwzięcie składa się z następujących elementów: - karczowanie pni wraz z zasypaniem dołów piaskiem, - ścięcie zawyżonych poboczy drogi gminnej, - odmulenie istniejących przepustów, - zdjęcie gruntów organicznych, zadarnionych, - wykonanie przepustów poprzecznych w km 0+010 oraz w km 0+338, - wykonanie przedłużenia istniejących przepustów w rejonie przejścia dla pieszych po obu stronach jezdni wraz z nowymi ściankami czołowymi, - formowanie do profilu oraz zagęszczanie nasypów z kruszywa 0/2, - profilowanie skarp rowów, - ustawienie obramowań konstrukcji chodnika na ławach betonowych z oporem, - wykonanie podbudowy z chudego betonu 9 MPa, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem, - montaż balustrad U-11a, - plantowanie, humusowanie i obsianie skarp, - wykonanie elementów stałej organizacji ruchu. 2.Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlano-wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. Okres gwarancji Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO SA, Nr konta bankowego 21 1240 2816 1111 0010 3394 2987; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa chodnika przy drodze gminnej Gromada- Majdan Gromadzki 4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt. 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach