Przetargi.pl
Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 34 w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 2F w Zamościu.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 34 w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 2F w Zamościu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 34 w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 2F w Zamościu. 2. Szczegółowy opis: 2.1. Parametry techniczne budynku nr 34: Przedmiotowy budynek podzielony jest na dwie części tj. hala do gier sportowych wraz z zapleczem oraz część biurowa, do których prowadzą osobne wejścia zlokalizowane od północy i południa. 2.1.1. Dane charakterystyczne: - Długość budynku: 97,61 m - Szerokość budynku: 19,43 m - Powierzchnia zabudowy 1 896,56 m2 - Powierzchnia użytkowa: 2 280,74 m2 - Wysokość budynku: 11,91 m - Kubatura budynku: 22 354,58 m3 - Materiał ścian: cegła - Materiał stropu: belki stalowe, cegła, - Dach: konstrukcja drewniana pokryta blachą 2.1.2. Dane charakterystyczne części biurowej (remontowanej): - Długość części budynku: 26,63 m - Szerokość budynku: 19,43 m - Powierzchnia użytkowa: 1 022,90 m2 - Powierzchnia użytkowa piwnicy: 238,40 m2 - Powierzchnia użytkowa parteru: 395,60 m2 - Powierzchnia użytkowa I piętra: 388,90 m2 - Kubatura części budynku: 4 141,90 m3 - Ilość kondygnacji: 3 - Ilość kondygnacji naziemnych 2 2.2. Zakres prac: 2.2.1. REMONT STROPU NAD PIWNICĄ - Rozbiórka części stropu; - Wymiana podciągów stalowych; - Wymiana części belek stalowych z uzupełnieniem stropu; - Konserwacja pozostałych belek stalowych; - Wykonanie tynków; 2.2.2. BRANŻA BUDOWLANA - Remont posadzek; - Remont tynków; - Wykonanie sufitów podwieszanych; - Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej; - Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej; - Remont pomieszczeń sanitarnych; - Remont klatki schodowej; - Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych; 2.2.3. BRANŻA ELEKTRYCZNA - Demontaż istniejącej instalacji - Wykonanie nowej instalacji elektrycznej - Montaż osprzętu; - Montaż tablic rozdzielczych; - Wykonanie instalacji teletechnicznej 2.2.4. BRANŻA SANITARNA - Remont instalacji wodociągowej; - Remont instalacji kanalizacyjnej; - Remont instalacji centralnego ogrzewania; 2.3. Warunki wykonywania robót: 2.3.1. Wykonanie robót powinno być poprzedzone uzgodnieniami z użytkownikiem kompleksu w zakresie: a) Terminu rozpoczęcia robót; b) Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji robót przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram robót z uwzględnieniem czasu pracy tj.: - w godzinach 7.00 – 17.00 (od poniedziałku do piątku) - w godzinach 7.00 - 15.00 (w soboty); 2.3.2. Wykonawca ustanawia swojego Przedstawiciela. 2.3.3. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami. 2.3.4. Wykonawca wskaże kierownika budowy(robót). 2.3.5. Wykonawca przed przekazaniem placu budowy przedłoży oświadczenie kierownika budowy(robót) o sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcia obowiązków Kierowania Budową 2.3.6. Wykonawca robót w formie pisemnej przed przystąpieniem do realizacji robót przedstawi Zamawiającemu wykaz osób nadzorujących i wykonujących roboty z uwzględnieniem n/w danych: a) imię i nazwisko osób wykonujących pracę; b) rodzaj, seria i numer aktualnego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego; c) ilość i numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. 2.3.7. Wykonawca zobowiązuje się z wyprzedzeniem, co najmniej dwudniowym, uzgadniać wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie trwania niniejszej umowy oraz uaktualnić wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia. 2.3.8. W przypadku planowania wykonywania prac powyżej 14 dni osoby umieszczone w wykazie zobowiązane są do złożenia wniosku o przepustkę okresową wraz z załączoną aktualną fotografią o wymiarach 35x45 mm. 2.3.9. Przed rozpoczęciem realizacji zadania na terenie kompleksu, wyznaczona przez Komendanta 32 WOG osoba, zapozna pracowników Wykonawcy z zasadami obowiązującymi na terenie chronionego kompleksu wojskowego. 2.3.10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty stosując materiały i wyroby budowlane własne (zakupione przez siebie), dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania. 2.3.11. Wykonawca obowiązany jest przekazać do zastosowanych materiałów, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz aprobaty techniczne na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. 2.3.12. Wykonawca, jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowią odpady w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, a w przypadku gdy materiały z rozbiórki nie nadają się do ponownego użycia Wykonawca przekaże je do unieszkodliwienia na własny koszt, z wyłączeniem złomu metalowego, który po przeklasyfikowaniu zostanie protokolarnie przekazany do magazynu 32 WOG Zamość. Kompleks wojskowy przy ul. Wojska Polskiego 2F w Zamościu jako układ urbanistyczny jest wpisany do rejestru zabytków woj. lubelskiego. 3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Projekt budowlany remontu stropu nad piwnicą w budynku nr 34 - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Projekt wykonawczy remontu budynku nr 34 – branża architektoniczna stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Projekt wykonawczy remontu budynku nr 34 – konstrukcja - stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Projekt wykonawczy remontu budynku nr 34 – branża sanitarna - stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Projekt wykonawczy remontu budynku nr 34 – instalacje elektryczne wewnętrzne zalicznikowe - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ; 8) Budowa okablowania strukturalnego remontu budynku nr 34 - stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ; 9) Kserokopia Decyzji Wojewody Lubelskiego Nr 50/2017 z dnia 25.07.2017 r. o pozwoleniu na budowę – stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ. Załączniki nr 1) i 2) – są częścią niniejszej SIWZ w formacie *doc. Załączniki od nr 3) – 9) udostępnione są w oddzielnych plikach na stronie internetowej Zamawiającego w formatach *pdf spakowane programem 7-ZIP. Program 7–ZIP do ściągnięcia ze strony: www.7-zip.org.pl W celu dekompresji plików należy: - pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (tj.: zapisać na dysku swojego komputera) wszystkie pliki załącznika, - w zależności od używanej w systemie operacyjnym przeglądarki proces pobierania plików załącznika może rozpocząć się automatycznie lub (w przypadku wyświetlania się dziwnych znaków typu „#$%#!”) należy po wskazaniu kursorem myszy linku do pobieranego załącznika „kliknąć” jej prawym przyciskiem i wybrać opcję „Zapisz…”. UWAGA: Adres Zamawiającego w dokumentacji projektowej nie został zmieniony z uwagi na fakt, że dokumentacja powstała przed wydaniem decyzji o zmianie adresu. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania – zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. następujące czynności: a) Roboty budowlane: - Wykonanie posadzek, tynków; b) Roboty elektryczne: - Wykonanie remontu instalacji elektrycznej; c) Roboty sanitarne: -Wykonanie remontu instalacji sanitarnych, z wyłączeniem: - dostawy i montażu stolarki drzwiowej i okiennej, - dostawy i montażu klimatyzatorów, - dostawy i montażu balustrad schodowych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt 5 ppkt 2) i 3) Rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości: 200,00 PLN za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/60/2017 – Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 34 w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 2F w Zamościu. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.10.2017 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 15 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach