Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 343 40 68, 83 343 47 35 , fax. 83 344 37 06
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Warszawska 20
21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 83 343 40 68, 83 343 47 35, fax. 83 344 37 06
REGON: 57055900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont obiektów Filii Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radzyniu Podlaskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont obiektów (budynek główny, garaże, ogrodzenie) Filii Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radzyniu Podlaskim Szczegółowy zakres i parametry prac do wykonania oraz szczegóły rozwiązań technicznych określony jest w przedmiarze robót zawierającym charakterystykę robót (zał. Nr: 7 i 8 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne wg. Wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy. 4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. 6) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie remontu elewacji budynku dydaktyczno – mieszkalnego „AGAT” przy ul. 34 Pułku Piechoty 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej”
Dodano: 2024-03-27 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku: Młodzieżowy Dom Kultury w Puławach
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej i edukacyjnej na terenie gminy Żmudź
Dodano: 2024-02-02 - Remont i modernizacja pomieszczeń biurowych na II piętrze i garażu w budynku KM PSP w Lublinie z podziałem na części
Dodano: 2023-11-07 - Wykonanie napraw gzymsów i balkonów w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43
Dodano: 2023-09-13 - Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych na poziomie piwnic (kondygnacja -2) w Domu Studenckim nr 4 Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2023-09-08 - „Modernizacja infrastruktury kulturalnej w zakresie przebudowy siedziby Samorządowego Ośrodka Kultury w Leśniowicach – I etap”
Dodano: 2023-08-11 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku LUW w Lublinie przy ul. Czechowskiej 15.
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane i remontowe w budynku Collegium Joannis Pauli II z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-07-19 - Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń w budynku CTW na potrzeby kancelarii rektorskiej KUL
Dodano: 2023-06-12