Przetargi.pl
Rewitalizacja Parku Inwalidów Wojennych przy ulicy Dominikańskiej w Rzeszowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Inwalidów Wojennych

Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Ul. Targowa 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 44
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
    Ul. Targowa 3 3
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 44
    REGON: 18056613000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Parku Inwalidów Wojennych przy ulicy Dominikańskiej w Rzeszowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Inwalidów Wojennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku Inwalidów Wojennych przy ulicy Dominikańskiej w Rzeszowie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Inwalidów Wojennych. Rewitalizacja parku polega na wykonaniu następujących robót budowlanych: Branża drogowa: 1. Wykonanie remontu istniejących i budowa nowych alejek parkowych obejmujące: a) rozebranie zniszczonych nawierzchni istniejących alejek - ok. 2 969,1 m2, b) wymianę gruntu na podłoże ulepszone z kruszywa naturalnego 0/63 stabilizowanego mechanicznie - ok. 4 187 m2, c) ułożenie obrzeży wzdłuż chodników - 2387 m, d) wykonanie alejek o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wibroprasowanej, kolorowej, grubość - 8 cm - powierzchnia łączna ok. 4187 m2. 2. Regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych - 14 szt. 3. Plantowanie terenów zielonych przyległych do chodników. Dołączony do niniejszej specyfikacji projekt rewitalizacji przewiduje wykonanie alejek z kostki brukowej typu nostalit. Od czasu opracowania projektu asortyment kostek brukowych poszerzył się i do wykonania nawierzchni alejek należy użyć kostki brukowej opisanej w Załącznik Nr II - Wyjaśnienia dot. dokumentacji projektowej. Branża elektryczna: 1. Wykonanie instalacji oświetleniowej parku: a) demontaż istniejącego oświetlenia - lini kablowych 0,670 km i słupów z oprawami - 19 szt., b) wykonanie linii kablowej oświetleniowej - ok. 2,299 km, c) montaż słupów oświetleniowych, z lampami - 28 szt., d) montaż opraw doziemnych - 4 szt. e) montaż kamery - 1 szt. Mała architektura: 1. Wykonanie betonowych murków o zmiennej wysokości (od 10 do 90 cm) i szerokości 45 cm, 2. Wykonanie kolumnady z elementami drewnianymi na słupach betonowych, 3. Ustawienie 55 szt. ławek (23 szt. wolnostojące i 32 szt. umieszczone między ławami betonowymi), 4. Ustawienie 56 szt. koszy na śmieci, 5. Ustawienie latarni japońskiej oraz 4 szt. głazów. Wskazane w projekcie ławki i kosze na śmieci zostają zmienione na ławki i kosze na śmieci, których opis zawiera załącznik Nr II - Wyjaśnienia dot. dokumentacji projektowej. Powierzchnie betonowych murków i betonowych elementów kolumnady należy zabezpieczyć przed wpływem warunków atmosferycznych poprzez pomalowanie bezbarwnymi środkami hydrofobizacyjnymi i antygraffiti. Branża zieleni: 1. Usunięcie drzew - 12 szt., krzewów - 158 szt., 2. Wykonanie trawników dywanowych siewem - 9 340 m2, 3. Nasadzenia: drzew - 2 szt., krzewów iglastych - 279 szt., krzewów liściastych i zimozielonych - 5 434 szt. pnączy - 1003 szt., bylin - 5052 szt., traw - 431 szt., roślin cebulowych- 850 szt. Szczegółowy zakres robót określa dołączona do niniejszego opisu dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem, przedmiarem robót, SST wykonania i odbioru robót oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 56 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/zzm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach