Przetargi.pl
Budowa Parku Papieskiego etap B - część 3; obejmującą budowę parkingu za Katedrą wraz z ciągiem pieszo - jezdnym od strony ul. Łukasiewicza oraz kanalizacją deszczową, oświetleniem parku i mostkiem realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Parku Papieskiego.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Ul. Targowa 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 44
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
    Ul. Targowa 3 3
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 44
    REGON: 18056613000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/zzm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Parku Papieskiego etap B - część 3; obejmującą budowę parkingu za Katedrą wraz z ciągiem pieszo - jezdnym od strony ul. Łukasiewicza oraz kanalizacją deszczową, oświetleniem parku i mostkiem realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Parku Papieskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa Parku Papieskiego etap B - część 3; obejmująca budowę parkingu za Katedrą wraz z ciągiem pieszo - jezdnym od strony ul. Łukasiewicza oraz kanalizacją deszczową, oświetleniem parku i mostkiem realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Parku Papieskiego. Zamówienie obejmuje wykonanie części robót budowlanych wchodzących w zakres budowy Parku Papieskiego zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul. Armii Krajowej. Zakres robót jest następujący: 1. Budowa parkingu za Katedrą o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i powierzchni ok. 1 320 m2 oraz chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm i powierzchni ok. 107 m2 2. Budowa ciągu pieszo - jezdnego od strony ul. Łukasiewicza o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i powierzchni ok. 1 009 m2 3. Budowa kanalizacji deszczowej - odwodnienie parkingu 4. Budowa oświetlenia parku w zakres której wchodzi ustawienie 48 szt. fundamentów prefabrykowanych i słupów oświetleniowych wraz z oprawami oraz montaż tablicy rozdzielczej i szafy sterowniczej na fundamentach prefabrykowanych 5. Budowa mostku nad rowem o konstrukcji stalowej opartej na słupkach żelbetonowych obłożonych płytami granitowymi Szczegółowy zakres robót określa dołączona do niniejszego opisu dokumentacja projektowa w skład której wchodzą projekty, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Ponieważ część Parku Papieskiego jest już wykonana i przy realizacji zostały wprowadzone pewne zmiany w stosunku do projektu zmiany te należy również wprowadzić przy realizacji robót objętych zamówieniem. Zmiany te zostały opisane w załączniku nr II - Wyjaśnienia. Przed złożeniem oferty wykonawca powinien dokonać na własny koszt wizji lokalnej terenu w którym będzie realizowane zamówienie oraz zrealizowanej części parku i przy realizacji zamówienia zastosować takie materiały jak są tam obecnie zastosowane aby zachować jednolitość całego parku. Dotyczy to w szczególności: rodzaju i kolorystyki kostki brukowej, okładziny granitowej na mostku oraz słupów i opraw oświetleniowych. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem (przy uwzględnieniu wyjaśnień zawartych powyżej i w zał. nr II) przedmiarem robót, SST wykonania i odbioru robót oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych. Materiały użyte do wykonania zamówienia winny spełniać wymagania dotyczące wyrobów budowlanych. Wymagania dotyczące wykonawcy: 1. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie elementy związane z wykonaniem zamówienia jak: dostawa materiałów i urządzeń, montaż i ustawienie urządzeń, transport i składowanie ziemi urodzajnej do późniejszego wykorzystania, pozyskanie ziemi urodzajnej (humusu), obsługa geodezyjna, (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza potwierdzona w ZUDP), koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, odbiorów, koszty uzyskania we własnym imieniu decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót przy połączeniach alejek z drogami publicznymi i budowie mostku nad rowem, itp. wynikające ze specyfiki robót i przepisów budowlanych. W przypadku oświetlenia parku należy również doliczyć odkopanie kabli a po ustawieniu słupów również wyrównanie terenu i odtworzenie zieleni. 2. Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca. 3. Wykonawca otrzyma dostęp do elektronicznego systemu Zarządzania i Monitorowania Inwestycji obowiązującego w Urzędzie Miasta Rzeszowa w zakresie realizowanego zadania i zobowiązany jest z wykorzystaniem tego systemu: 1) prowadzić raportowanie postępu robót, w terminach ustalonych z Inspektorem nadzoru 2) sporządzać rozliczenia miesięczne za dany okres rozliczeniowy, 3) zamieszczać dokumentację fotograficzną postępu robót w terminach ustalonych z Inspektorem nadzoru. 4. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 5. Dopuszcza się zlecenie robót podwykonawcom przy spełnieniu następujących warunków: a) Jeśli część zamówienia ma być realizowana przez podwykonawców, to Wykonawca jest zobowiązany opisać w ofercie tą część zamówienia. b) Zawarcie przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z Podwykonawcą wymaga procedury określonej w art. 6471 Kodeksu cywilnego pod rygorem naliczania kar umownych. c) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy przelewu wierzytelności na rzecz Podwykonawcy, przysługujących mu od Zamawiającego za roboty wykonane przez Podwykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego najpóźniej w dniu doręczenia faktury, o przelewie Wierzytelności, przysługujących mu od Zamawiającego za roboty wykonane przez Podwykonawcę w ramach realizacji zamówienia. d) Na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w pkt. c. Zamawiający dokona przelewu należności na rzecz Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, na podstawie faktur Wykonawcy. e) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników Podwykonawców. f) W razie zaistnienia podejrzenia, iż na budowie roboty wykonuje podwykonawca, o czym Zamawiający nie został poinformowany w trybie art. 6471 Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 25 600,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu (przelew - Bank PEKAO S.A. O/Rzeszów nr: 56 1240 1792 1111 0010 3283 1466), 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawierać co najmniej następujące elementy: 4.1 nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego - Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 4.2 kwotę gwarancji, 4.3 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 ustawy, 4.4 termin ważności gwarancji, przy czym okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6. Wykonawca utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/zzm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach