Zarząd Powiatu Legnickiego ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, Plac Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 243 560 , fax. 767 243 406
- Data zamieszczenia: 2018-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Legnickiego
Plac Słowiański 1
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 243 560, fax. 767 243 406
REGON: 39064720000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ciągów dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej w ilości 2200 Mg, na terenach gmin: Chojnów, Miłkowice, Krotoszyce, Prochowice, Kunice, Ruja, Legnickie Pole oraz miast: Prochowice i Chojnów, powiat legnicki, województwo dolnośląskie, w tym: 1)remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - mechaniczny sposób wbudowania - 1100 Mg w części 1 oraz 1100 Mg w części 2; 2)roboty zabezpieczające i porządkowe: a)wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót (zamawiający wymaga zabezpieczenia robót oddzielnym pojazdem z tablicą zamykającą U-26c dla każdej jednostki remontowej), b)ustawienie i utrzymanie na czas robót oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, c)oznakowanie wyremontowanych odcinków dróg znakami A-28 (sypki żwir) i utrzymanie oznakowania przez okres dwóch tygodni od wykonania remontu, d)pozostałe roboty wynikające ze specyfikacji technicznych (rozdział XXII niniejszej SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) - dotyczy Wykonawców składających ofertę na obie części zamówienia lub w przypadku Wykonawców składających ofertę na jedną część zamówienia 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 55 1560 0013 2860 6494 4000 0002 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p.; 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i dołączone do oferty. Natomiast oryginał należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy; 2)dowód wpłaty wadium; 3)ewentualne pełnomocnictwo; 4)formularz cenowy 1a lub 1b, lub 1c; 5)ewentualne zobowiązanie innego podmiotu; 6)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na załączniku nr 4), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca jest zobowiązany złożyć na podstawie art. 24 ust. 11 u.p.z.p. (w oryginale) najpóźniej w terminie do 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie z wolnej ręki do umowy TXZ/EEDD/152/2022 z dn 19.09.2022 na Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-23 - „Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Lubawka”
Dodano: 2024-02-07 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2024-01-12 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2023-12-15 - „Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.”
Dodano: 2023-08-09 - Roboty związane z odmulaniem i profilowaniem skarp rowów, ścinką zawyżonych poboczy oraz uzupełnieniem wybitych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na zadania w latach 2023-2025
Dodano: 2023-04-25 - Wykonanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu. 4 części.
Dodano: 2023-04-21 - „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”
Dodano: 2022-10-12 - Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.
Dodano: 2022-09-07 - Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-08