Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Modernizacja zespołu budynków Panoramy Racławickiej – etap III. w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Modernizacja zespołu budynków Panoramy Racławickiej – etap III. w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, polegającej na zarządzaniu i prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i dostawami wraz z montażem przy realizacji Projektu pn. Modernizacja zespołu budynków Panoramy Racławickiej – etap III, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 2. Panorama Racławicka, oddział Muzeum Narodowego we Wrocławiu jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr 464/Wm, decyzją z 25 listopada 1991r. (obecnie nr rejestru zabytków: A/2281/464/Wm). 3. Podmiot świadczący kompleksowe usługi zarządzania i prowadzenia nadzoru inwestorskiego, zwany dalej Inżynierem Kontraktu, wyłoniony zostanie w niniejszym postępowaniu i będzie min. pełnił funkcje nadzoru inwestorskiego dla wszystkich kontraktów na roboty budowlane, dostawy wraz z montażem związane z realizacją Projektu. Ponieważ Projekt jest wielobranżowy konieczne jest, aby Inżynier Kontraktu, w ramach zespołu specjalistów, zagwarantował nadzór nad robotami wszystkich branż, a także dostawami sprzętu i wyposażenia oraz aranżacją strefy wejściowej w zakresie Małej i Dużej Rotundy (system komentarza i urządzeń odsłuchowych oraz system wystawienniczy). 4. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia prac budowlanych w Zespole Budynków Panoramy Racławickiej w okresie wzmożonej działalności wystawienniczej Panoramy Racławickiej tj. od około 15 kwietnia do około 15 września każdego roku. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że poza ww okresem, wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym dla Zwiedzających i harmonogram pracy Inżyniera Kontraktu i Wykonawców będzie przygotowywany w ścisłej współpracy z Zamawiającym - będzie uzależniony od godzin otwarcia Panoramy Racławickiej. W związku z tym natężenie pracy będzie zmienne. 5. Ogólne obowiązki Inżyniera Kontraktu: 1) doradztwo w opracowaniu SIWZ na wyłonienie wykonawców robót oraz pomoc w roli biegłego w trakcie postępowań przetargowych, w tym min. odpowiedzialność za prace przygotowawcze polegające na weryfikacji dokumentacji projektowej w następującym zakresie: a) weryfikacja wykonanych dotychczas etapów projektu, weryfikacja potrzeb Zamawiającego w obszarze koniecznego do realizacji zakresu projektu oraz analiza dokumentacji aplikacyjnej pod kątem działań niezbędnych do podjęcia niezbędnych do osiągnięcia celów projektu w obszarze wykonania robót oraz dostaw z montażem; b) wstępna weryfikacja projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie ich zgodności ze stanem obecnym obiektu, oczekiwaniami Zamawiającego i dokumentacją aplikacyjną; c) przekazanie rekomendacji dla Zamawiającego w zakresie koniecznych do wprowadzenia zmian w projekcie i ewentualnie w dokumentacji formalno-prawnej (decyzje wymagane do realizacji robót i dostaw); d) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji budowlanej bądź wykonawczej oraz uzyskania pozwoleń zamiennych nadzór nad procesem wyboru wykonawcy dokumentacji oraz nad procesem zmiany projektów; e) identyfikacja wprowadzonych zmian technicznych względem dokumentacji aplikacyjnej; udział w uzgadnianiu zmian z Instytucją Pośredniczącą; 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartego kontraktu, 3) w trakcie realizacji robót występowanie jako Inspektor Nadzoru, zgodnie z polskim Prawem budowlanym oraz aktami wykonawczymi, efektywne nadzorowanie budowy i administrowanie kontraktami budowlanymi, 4) współpraca z nadzorem autorskim i konserwatorskim, 5) reprezentowanie zamawiającego na budowie; 6) sprawowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 7) sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych, przez wykonawców robót: maszyn, urządzeń, materiałów budowlanych, 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad, 9) dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego, 10) wystawianie dokumentów poświadczających wykonanie robót wraz z ustalaniem wartości wykonanych robót, na zasadach i w sposób określony w kontraktach, 11) prowadzenie rzeczowego i finansowego rozliczenia kontraktów zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami dla projektów współfinansowanych przez EFRR, 12) sprawdzanie faktur pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu do realizacji, 13) przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, 14) zarządzanie, monitorowanie i kontrola kontraktów pod względem finansowym i organizacyjnym, 15) składanie raportów i sprawozdań oraz końcowe rozliczenie projektu. 6. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający dysponuje następującą dokumentacją: 1) dokumentacją projektową pn. PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY PRZEBUDOWY I REMONTU ZESPOŁU BUDYNKÓW PANORAMY RACŁAWICKIEJ METROPOLIS Szczecin 2014. Projekt uzyskał pozwolenie na budowę [DECYZJA NR 1505/14 z dn. 08.04.14 [WAB.6740.497.2014.B1ZK-3; nr kan. 3647/2014]. Wykonano w ramach Etapu I oraz Etapu II część prac, co jest potwierdzone wpisami w DZIENNIKU BUDOWY NR 1254/I/2014, wydanym 11.08.2014 r., Zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi i protokołami odbioru. W skład dokumentacji wchodzą projekty branżowe: a) Projekt budowlany Panorama Racławicka – modernizacja – Instalacje sanitarne wewnętrzne; b) Projekt budowlany Panorama Racławicka – Instalacje elektryczne wewnętrzne; c) Projekt budowlany – naprawy i modernizacja konstrukcji budynku Panoramy Racławickiej we Wrocławiu – konstrukcja, ekspertyza konstrukcyjna. Muzeum Narodowe we Wrocławiu dysponuje prawami autorskimi oraz prawami zależnymi do niniejszej dokumentacji projektowej. WYKONANO ZAKRES NASTĘPUJĄCYCH PRAC: ETAP I: A. Rotunda: a) Naprawa słupów nośnych rotundy. b) Część izolacji przeciwwilgociowej przyziemia (wschód - zachód). B. Pawilon wejściowy: a) Szczelne pokrycie dachu. b) Zabezpieczenie przed podsiąkaniem wody w pn-wsch części podziemnej. c) Nowa instalacja odgromowa. C. Pawilon techniczny: a) Remont czerpni powietrza – montaż kanałów do central wentylacyjnych. b) Wymiana wykończenia posadzki w pomieszczeniach klimatyzatorni. D. Stanowisko agregatu wody lodowej: a) Wymiana pokrycia dachu. b) Wymiana linii zasilającej stanowisko agregatu wraz z rozdzielnicą. c) Wymiana oświetlenia stanowiska. d) Wymiana agregatu wody lodowej oraz części urządzeń instalacji glikolowej. E. Ogólne: a) Wykonanie nowych kominków wentylacyjnych. b) Wykonanie nowych obróbek blacharskich. c) Wykonanie nowej instalacji odgromowej. F. Teren: a) Remont chodników przy rotundzie od str. pn i zach. b) Renowacja kamiennej posadzki na dziedzińcu przed wejściem gł. do pawilonu. c) Odnowienie brukowanej powierzchni przy stanowisku agregatów. G. Roboty towarzyszące: a) Wywóz gruzu. b) Roboty zabezpieczające. c) Kładzenie płytek na stanowisku agregatu. d) Montaż świetlików w pawilonie administracyjnym. e) Karczowanie bluszczu cz. I. ETAP II A: H. Rotunda: a) Karczowanie bluszczu cz. II. b) Wzmocnienie konstrukcji słupa nośnego rotundy. I. Pawilon wejściowy: a) Zakup sprzętu: ekranu projekcyjnego, gablot muzealnych z kopułą, siedzisk i krzeseł w hallu. b) Dostawa wieszaków do szatni. c) Zakup i instalacja urządzeń dla niepełnosprawnych. J. Pawilon techniczny: a) Rozbudowa rozdzielnic TRG1/1 b) Trasy kablowe dla dodatkowych obwodów grzewczych + kable grzewcze c) Dostawa rozdzielnic i WLZ T1/2, T1/3, TRG1/1, TRG1/2 d) Instalacja drzwi i okien e) Zasilanie rezerwowe dla agregatu wody lodowej +uziemienie agregatu K. Teren: a) Remont chodników z wymianą na płyty granitowe b) Zabezpieczenie kamienia przed wejściem L. Ogólne: a) Roboty zabezpieczające. ETAP II B: M. Rotunda: a) Wymiana opraw oświetleniowych wraz z montażem urządzeń sterujących, ZZR, rozdzielnic T1/2, T1/3, TRG1/1, TRG1/2. N. Pawilon wejściowy: a) Montaż wieszaków szatniowych. DO WYKONANIA POZOSTAŁY PRACE BUDOWLANE: ETAP III: A. Rotunda: a) Weryfikacja stanu i remont dachu Dużej Rotundy*.(* Zakres prac naprawczych dachu dużej rotundy będzie wymagał weryfikacji na podstawie ekspertyzy STALKON i będzie przedmiotem ustaleń z Zamawiającym). b) Wymiana konstrukcji świetlików dachowych*. (* Zakres prac naprawczych dachu dużej rotundy będzie wymagał weryfikacji na podstawie ekspertyzy STALKON i będzie przedmiotem ustaleń z Zamawiającym). c) Nowe poliwęglanowe pasma świetlne z klapami oddymiającymi. d) Renowacja kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych. e) Nowe studzienki odpływowe na dachu rotundy, modernizacja podgrzewania wpustów i przestrzeni międzyświetlikowych. f) Kratka ściekowa w najniższym miejscu posadzki tunelu wejściowego. g) Izolacja przeciwwilgociowa przyziemia rotundy (wykonano tylko częściowo – mniej niż 10% zakresu). h) Prace naprawcze płyt wypełniających ściany zewn. B. Pawilon wejściowy: a) Przebudowa wnętrza pawilonu. b) Instalacja hydrantowa. c) Wymiana posadzki w części szatni. d) Remont i przebudowa węzła sanitarnego dla publiczności wraz z modernizacją istn. Klimatyzacji. e) Remont i modernizacja, montaż sprzętu w „małej rotundzie”. f) Modernizacja akumulatorowni i stacji prostownikowej. g) Modernizacja rozdzielnic napięcia 24V. h) Modernizacja instalacji przewodowej urządzeń sygnalizacji zagrożenia pożarowego. i) Wymiana CO wraz z grzejnikami. j) Dopełnienie formalności związanych z dopuszczeniem urządzeń dla niepełnosprawnych do użytkowania. C. Pawilon techniczny: a) Remont czerpni powietrza b) Montaż filtrów wstępnych w otworach wlotowych w czerpni powietrza c) Wymiana oświetlenia d) Wymiana CO wraz z grzejnikami e) Wymiana instalacji przewodowej urządzeń sygnalizacji zagrożenia pożarowego D. Bunkier ppoż.: a) Modernizacja WLZ + modernizacja rozdzielni elektrycznej zasilającej SUG w pompowni ppoż b) Roboty hydrauliczne – wymiana urządzeń SUG. UWAGA: W trakcie opracowania jest ekspertyza dotycząca warunków ochrony przeciwpożarowej obiektu. Ekspertyza ta będzie podstawą uzyskania Postanowienia KW PSP. Przewiduje się dostosowanie istniejącej dokumentacji projektowej do wymogów przyszłego Postanowienia KW PSP. Zamawiający dysponuje także „Ekspertyzą techn. dotyczącą celowości wymiany całej konstrukcji dachu rotundy PR”, wykonana przez firmę STALKON Jan Rządkowski (10-11.2014r.), którą Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Może zaistnieć konieczność dokonania zmian dokumentacji projektowej w stosunku do pierwotnego projektu budowlanego. 2) Opis aranżacji oraz wyposażenia Panoramy Racławickiej, ART FM, Kraków 2017 r. 3) Specyfikacje techniczne sprzętu i wyposażenia Panoramy Racławickiej, ART FM, Kraków 2017 r. Dokumentację, o której mowa powyżej w pkt. 2 i 3 powyżej stanowią opracowania koncepcyjne dot. dostaw sprzętu i wyposażenia w zakresie Małej i Dużej Rotundy (system komentarza i urządzeń odsłuchowych oraz system wystawienniczy, na które składa się: system audioguide, nagłośnienie Dużej Rotundy, system wystawienniczy Małej Rotundy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą, w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Muzeum Narodowego we Wrocławiu: ING BANK ŚLĄSKI Nr konta: 75 1050 1575 1000 0022 0436 8597 z adnotacją „Wpłata wadium – zamówienie nr sprawy: 4/2018. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Modernizacja zespołu budynków Panoramy Racławickiej – etap III”. 2) poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t. oraz Dz.U. z 2016 poz. 2260). 3. Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Muzeum Narodowe we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5 , 50-153 Wrocław. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej/ubezpieczeniowej) lub poręczenia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego – zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) w ich literalnym brzmieniu. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, załączając do oferty w oddzielnej kopercie, a kopię dokumentu spiąć trwale z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku, składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zabezpieczającego ofertę, do wyznaczonego terminu zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia), Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 , oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, przygotowany wg wzoru załącznika nr 5a SIWZ UWAGA! Wykaz osób do oceny w kryterium „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” nie należy do dokumentów o których mowa w art. 25 ustawy Pzp i w przypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w Formularza, to w tym kryterium „Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” Wykonawca otrzyma „0” punktów. W razie konieczności, w szczególności, gdy formularz budzi wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Do oceny w kryterium „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” nie mogą zostać przedstawione inne osoby niż wskazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Dziale V ust. 1 pkt. 3 lit. b) lit. A oraz lit. B SIWZ. Jeżeli w złożonym wraz z ofertą Formularzu przygotowanym wg wzoru załącznika nr 5 „Wykaz osób” Wykonawca do pełnienia funkcji Kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej wskaże inną osobę niż w Formularzu przygotowanym wg wzoru 5a - „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, to w tym podkryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Jeżeli Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących Formularza przygotowanego wg wzoru załącznika nr 5 „Wykaz osób” w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia i prowadzić to będzie do zmiany Kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej wskazanych w Formularzu „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, to w tym podkryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. W przypadku łączenia funkcji Kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu i Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej przez jedną osobę, doświadczenie jest oceniane w każdym z dwóch podkryterium. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków postępowania w okolicznościach, o których mowa w dziale V ust. 2 SIWZ. Dokument składa się w formie oryginału. (składane do oferty). 4) Dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach