Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kalnica

Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury im. Anny Dernowskiej w Kalnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Kalnica,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7377623 , fax. 0-85 7377623
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury im. Anny Dernowskiej w Kalnicy
    17-120 Kalnica, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7377623, fax. 0-85 7377623
    REGON: 05024919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gouk.bransk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kalnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na działce o nr geod. 121/4, 121/5 w miejscowości Kalnica, gmina Brańsk. - wykonanie robót rozbiórkowych - remont dachu - wymiana pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę dachówkową, rozebranie rynien dachowych i rur spustowych i montaż nowych rynien rur spustowych z blachy oraz montaż obróbek blacharskich. - wymianę istniejącej stolarki okiennej drewnianej na okna PCV z obustronną okładziną o fakturze drewna z mikrowentylacją, rozwierno - uchylne wykonane z co najmniej profili pięciokomorowych o współczynniku przenikania ciepła zgodnie z obowiązującymi normami. - wymianę istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi aluminiowe, malowane proszkowo lub obłożone okładzina o fakturze drewna o współczynniku przenikania ciepła zgodnie z obowiązującymi normami. - wymianę istniejących drzwi płytowych wewnętrznych na nowe. Drzwi płytowe pełne z regulowaną ościeżnicą o fakturze drewna - remont kominów - przemurowanie czapek kominów ponad dach z cegły klinkierowej, - remont sanitariatu: - demontaż urządzeń sanitarnych, - montaż urządzeń sanitarnych, - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie posadzek, - ułożenie glazury i terakoty o parametrach użytkowych jak dla budynków użyteczności publicznej, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej (wymiana istniejących rur kanalizacyjnych i rur wodociągowych). - w pomieszczeniu łazienki przemurowanie ścianki działowej, - szpachlowanie gładzią gipsową dwuwarstwową ścian i sufitów z gruntowaniem i dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi. - czyszczenie, mycie i bejcowanie istniejących drewnianych podług. - wymiana przyłącza energetycznego wraz z opracowaniem zgłoszenia do zakładu energetycznego i obiorem przyłącza. - wymiana instalacji oświetleniowej, - wymiana przewodów instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji gniazd wtykowych oraz instalacji do gniazd wewnętrznych, - wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych z obłożeniem kostka brukową, - remont schodów zewnętrznych poprzez skucie wierzchniej warstwy betonu i ułożenie okładziny zewnętrznej mrozoodpornej, - utwardzenie działki płytkami betonowymi wokół pochylni oraz schodów, - malowanie farbami powierzchni wewnętrznych, - wymiana posadzek, - przedłożenie do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji wyglądu elewacji zewnętrznej budynku świetlicy i wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej. Uwaga: Zamawiający zastrzega że wszystkie materiały przed wbudowaniem Wykonawca będzie zobowiązany ustalić na piśmie z Zamawiajacym. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia został opisany w przedmiarze robót i rysunkach stanowiących załącznik do SIWZ Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń bądź nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty specyfikacji czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp jakie przytoczono w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca sporządzi kosztorysy ofertowe zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ przedmiarami robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a)w pieniądzu - przelewem, numer konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku 54 80630001 0010 0100 0101 0002 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancja bankowa, d)gwarancja ubezpieczeniowa, e)poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku Nr 54 80630001 0010 0100 0101 0002 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie organu prowadzącego tj. Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk - kasa pok. nr 2. 7.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8.Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy Pzp okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie. 9.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 10.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 u Pzp. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gouk.bransk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach