Przetargi.pl
Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Klukowiczach i Wólce Nurzeckiej.

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6575078 , fax. 085 6575063
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 085 6575078, fax. 085 6575063
    REGON: 05065958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Klukowiczach i Wólce Nurzeckiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie podzielone zostało na 2 odrębne części. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na dowolną liczbę części (max. na 2). Część 1: Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Klukowiczach obejmujący swoim zakresem następujące roboty: Zakres I: - Wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE?32mm wraz ze studnią wodomierzową Dn 1000, - Doprowadzenie wody od studzienki wodomierzowej do zlewozmywaka - Zdjęcie pokrycia dachowego z blachy płaskiej, - Wymiana krokwi 6 szt. - Demontaż syreny z zamontowaniem jej na strychu, - Wykonanie foliowania, łacenia, wyrównania płaszczyzny powierzchni dachu i pokrycie blachą trapezową w kolorze brąz, - Wykonanie obróbek blacharskich - rynny i rury PCV w kolorze brąz, - Wykonanie szalówki elewacji z desek pomalowanych drewnochronem w kolorze jasny brąz, - Zakup i zawieszenie napisu z pojedynczych liter (Świetlica w Klukowiczach), w 1 kolorze, wykonanych ze styroduru, o wys. liter ok. 25-30cm, (przykładowy wzór w załączeniu). - Naprawa i montaż daszków nad drzwiami wejściowymi szt. 2, - Montaż lamp przy daszkach wejściowych szt. 2, - Uzupełnienie ubytków betonem w cokole, - Wymiana podwaliny na odcinku ok. 3 m, - Wykonanie docieplenia cokołu styropianem gr. 3 cm wraz z wyprawą tynkiem żywicznym, - Wykonanie posadzki betonowej chudy beton 10 cm, styropian 15 cm i posadzka cementowa zatarta na gładko, - Wykonanie schodów i podjazdu wewnątrz budynku, - Wymurowanie komina, - Wykonanie szamba z podłączeniami, - Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej w 3 egz. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Zakres II: - Zakup drzwi metalowych zewnętrznych z montażem w miejscu likwidowanych wrót, - Zakup drzwi drewnianych wewnętrznych z montażem w ścianie działowej, - Zakup z montażem okien PCV szt. 2 o wym. 140x140cm, jednego w ścianie frontowej, drugiego w miejscu zlikwidowanych wrót. Ponadto zadanie obejmuje wyposażenie świetlicy w: - Wieszaki stojące na ubrania szt. 2, metalowe z min. 6 hakami, z marmurowymi lub 4 ramiennymi, metalowymi stopami zakończonymi zaślepkami zapobiegającymi rysowaniu podłogi; wieszaki powinny być zmontowane w sposób trwały, dopuszcza się skręcane na śruby; wysokość 180 cm; preferowany kolor srebrny + olcha. - Kosz na śmieci szt. 1; metalowy uliczny/parkowy o pojemności 20 L, wykonany z blachy ocynkowanej gr. 0,9 - 2,0mm, wyposażone w popielnice, na metalowych słupkach kotwionych do podłoża, z metalowym nieruchomym daszkiem zamocowanym bezpośrednio do słupka, całość malowana proszkowo w kolorze zielonym/pomarańczowym/brązowym, kosze opróżniane powinny być poprzez obrót pojemnikiem. Część 2: Remont z elementami modernizacji budynku świetlicy w Wólce Nurzeckiej, obejmujący swoim zakresem następujące roboty: - Wymiana krokwi szt. 6, - Wykonanie foliowania, łacenia, wyrównania powierzchni dachu i pokrycia dachu i daszków blachą trapezową w kolorze brązu, - Wykonanie obróbek blacharskich - rynny i rury PCV w kolorze pokrycia dachowego, - Wykonanie podbudowy z chudego betonu oraz posadzki cementowej wraz z ułożeniem terakoty z cokołem w sali świetlicy, - Wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana lamp na sali szt. 4 i przy wejściach szt. 3 - Wymiana okna w pomieszczeniu gospodarczym po byłej remizie, - Zakup i montaż napisu (Świetlica w Wólce Nurzeckiej), w kolorystyce budynku, materiał Tubond 3mm, wielkość ok. 2,7 x 0,77m. (przykładowy wzór w załączeniu). Zamówienie nie obejmuje demontażu i utylizacji eternitu. Ponadto zadanie obejmuje wyposażenie świetlicy w: - Wieszaki stojące na ubrania szt. 2, metalowe z min. 6 hakami, z marmurowymi lub 4 ramiennymi, metalowymi stopami zakończonymi zaślepkami zapobiegającymi rysowaniu podłogi; wieszaki powinny być zmontowane w sposób trwały, dopuszcza się skręcane na śruby; wysokość 180 cm; preferowany kolor srebrny + olcha. - Kosz na śmieci szt. 1; metalowy uliczny/parkowy o pojemności 20 L, wykonany z blachy ocynkowanej gr. 0,9 - 2,0mm, wyposażone w popielnice, na metalowych słupkach kotwionych do podłoża, z metalowym nieruchomym daszkiem zamocowanym bezpośrednio do słupka, całość malowana proszkowo w kolorze zielonym/pomarańczowym/brązowym, kosze opróżniane powinny być poprzez obrót pojemnikiem. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: - wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniem na budowę oraz warunkami umowy i SIWZ, - wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, - przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania i bieżącego funkcjonowania - wykonanie stosownych badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. - uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 3)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: po 600 zł (słownie: sześćset złotych). na każdą część zamówienia 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a oryginalny dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Klukowiczach i Wólce Nurzeckiej Część . (należy wpisać Nr części zamówienia) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jak jego brak. 3.Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.04.2014 r., do godz. 10.00. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium, lub nie wniesie wadium w terminie, o którym mowa w pkt. 3, zostanie wykluczony z postępowania. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach