Przetargi.pl
Remont Sali treningowej przeznaczonej do sportów walki w Radomiu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Narutowicza 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3851001 , fax. 48 3851003
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
    ul. Narutowicza 9 9
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3851001, fax. 48 3851003
    REGON: 14698919900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali treningowej przeznaczonej do sportów walki w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali treningowej przeznaczonej do sportów walki w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy remont oraz rozbudowę sali treningowej , a w szczególności: - prace rozbiórkowe części budynku, - prace murarskie i wykończeniowe, - prace instalacyjne: c-o, wod-kan , wentylacyjne, elektryczne, - wymiana oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - prace dekarskie i dachowe, - zagospodarowanie terenu i mała architektura Dane techniczne remontowanego obiektu: Powierzchnia zabudowy budynku po rozbudowie - 345,90 m? Powierzchnia użytkowa budynku po rozbudowie - 302,84m? Kubatura budynku po rozbudowie- 2166,80m? Wysokość budynku (wg§6 warunków technicznych) - 6,50m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ tj. w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z Zamawiającym w zakresie realizacji prac, a ewentualna realizacja robót nie może powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, 7) sporządzenie planu ewakuacji dla całego obiektu i wyposażenie w oznakowanie p.poż oraz w sprzęt gaśniczy 8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie-jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa lub decyzji pozwolenia na budowę, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach