Przetargi.pl
REMONT, PRZEBUDOWA ORAZ ROZBUDOWA CIĄGU PIESZO – JEZDNEGO WRAZ Z ROZBUDOWĄ INSTALACJI OŚWIETLENIOWEJ I MONITORINGU NA TERENIE MOSIR W PABIANICACH – W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ (OPTYMALIZUJ) I WYBUDUJ

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Stefana "Grota" Roweckiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 212 10 57 , fax. 0-42 212 10 54
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Stefana "Grota" Roweckiego 3
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 0-42 212 10 57, fax. 0-42 212 10 54
    REGON: 33045300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.pabianice.pl/index_2.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT, PRZEBUDOWA ORAZ ROZBUDOWA CIĄGU PIESZO – JEZDNEGO WRAZ Z ROZBUDOWĄ INSTALACJI OŚWIETLENIOWEJ I MONITORINGU NA TERENIE MOSIR W PABIANICACH – W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ (OPTYMALIZUJ) I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmującego remont, przebudowę oraz rozbudowę ciągu pieszo – jezdnego wraz z rozbudową instalacji oświetleniowej i monitoringu na terenie MOSiR w Pabianicach - realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – jest: 1.1. opracowanie niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmującej dokonanie niezbędnych korekt (optymalizacji) w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wraz z ewentualnym uzyskanie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac, 1.2. wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w oparciu o opracowaną – zoptymalizowaną dokumentację projektowo – kosztorysową. 2. Przedmiotowe zamówienie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. „Turystyczne zagospodarowanie terenów rekreacyjnych „Lewityn” w Pabianicach” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Kody CPV: 4.1. Główny – 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 4.2. Dodatkowe: a) 71.22.10.00-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, b) 71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, c) 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, d) 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego, e) 45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane, f) 45.23.32.60-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych, g) 45.33.23.00-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne, h) 45.42.11.60-3 - Instalowanie wyrobów metalowych, i) 45.23.31.50-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu, j) 45.11.12.91-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, k) 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, l) 45.31.43.00-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania. 5. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza fakturowanie etapowe (częściowe) według ustalonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym terminów. Warunki płatności - przelew bankowy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dniem płatności jest dzień wydania przez Zamawiającego polecenia zapłaty do banku, w którym prowadzony jest rachunek Zamawiającego. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 7. Przewidywany okres realizacji zamówienia – do 180 dni od daty podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy – 15.05.2018 roku), z zastrzeżeniem iż: 7.1. Okres realizacji dokumentacji projektowo – kosztorysowej, o której jest mowa powyżej (punkt 1.1) wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień oraz ewentualnie dokumentu umożliwiającego realizację prac budowlano – instalacyjnych, nie będzie dłuższy niż 90 dni od daty podpisania umowy. 7.2. Okres realizacji prac budowlano – instalacyjnych, nie będzie dłuższy niż 180 dni od daty podpisania umowy. Ostateczny termin realizacji tego elementu przedmiotu zamówienia zależeć będzie od treści oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Oceniane skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie dotyczy wykonania prac projektowych oraz uzyskiwania wszelkich uzgodnień i pozwoleń, o których jest mowa w punkcie 1.1. 7.3. Za zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia uważa się podpisanie protokołu odbioru końcowego bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 6.1. a) – b) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5.5 pkt. 1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach