Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w biurowcu Nadleśnictwa Przedborów - piętro

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Przedborów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-510 Mikstat, Przedborów 49
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7320499 w. 42 , fax. 062 7320500
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Przedborów
    Przedborów 49 49
    63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7320499 w. 42, fax. 062 7320500
    REGON: 25051756000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedborow.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka administracyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w biurowcu Nadleśnictwa Przedborów - piętro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza, łazienki oraz pomieszczeń biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Przedborów. Prace remontowe obejmują między innymi następujące zadania: KORYTARZ Podłoga - usunięcie istniejących listew przypodłogowych - usunięcie istniejących paneli - ułożenie płyt suchego jastrychu na istniejących deskach sosnowych - ułożenie płytek ceramicznych na kleju - montaż listwy przypodłogowej Ściany - demontaż boazerii - demontaż stelażu drewnianego - rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej - rozprowadzenie nowej instalacji oświetleniowej - osadzenie profili w ścianie pod linie LED - przykręcenie do istniejących ścian stelaża oraz montaż poszycia z płyt g-k - gipsowanie i szpachlowanie połączeń płyt na ścianach - malowanie farbą podkładową - dwukrotne malowanie farbą wykończeniową - przyklejenie fototapety - montaż na ścianie płyty meblowej w naturalnym fornirze Sufit - demontaż boazerii - demontaż stelażu drewnianego - rozprowadzenie nowej instalacji oświetleniowej - osadzenie profili w suficie pod linie LED - przykręcenie do istniejącego sufitu stelaża oraz montaż poszycia z płyt g-k - gipsowanie i szpachlowanie połączeń płyt na suficie - malowanie farbą podkładową - dwukrotne malowanie farbą wykończeniową Wyposażenie - wymiana grzejnika pod oknem na biały grzejnik płytowy - malowanie drzwi wewnętrznych oraz ościeżnic na kolor turkusowy - montaż obudowy grzejnika na całą wysokość pomieszczenia z płyty meblowej z nieregularnymi otworami - montaż ścianki i półek przy kserze z płyty meblowej wykonanej z naturalnego forniru - montaż opraw wiszących (6szt.) oraz opraw ruchomych (3szt.) - ustawienie donicy oraz nasadzenie zieleni - montaż drewnianych rolet w oknach ŁAZIENKA - usunięcie boazerii - skucie płytek - przesuniecie oraz wymiana instalacji do ciepłej i zimnej wody do umywalki oraz wykonanie podtynkowego przyłącza do baterii umywalkowej - przesuniecie oraz wymiana odpływu kanalizacji z umywalki - doprowadzenie zimnej wody do spłuczki wc - wykonanie oraz wymiana odpływu kanalizacji z wc - montaż nowego grzejnika oraz przesunięcie przyłączy do grzejnika - wykonanie tynku cementowo-wapiennego na ścianach - skucie istniejącej wylewki betonowej na posadzce - wykonanie nowej wylewki gr. 4cm ze wzmocnieniem z siatki stalowej 10x10cm z prętu fi 4,5 - wykonanie dylatacji posadzki z masy elastycznej - montaż podtynkowego stelaża wc - obudowa stelaża z płyt g-k - dobudowanie fragmentu ściany oraz montaż poszycia z płyt g-k na stelażu w celu wyrównania ściany z grzejnikiem - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z płynnej folii - położenie płytek ceramicznych na podłodze i ścianach prysznica - montaż luster na ścianach - montaż postumentu drewnianego pod umywalkę - montaż umywalki i baterii podtynkowej umywalkowej, montaż szklanej ściany prysznicowej oraz baterii prysznicowej, montaż stojącej miski ustępowej oraz przycisku spłuczki - położenie tapety - montaż listwy przypodłogowej z aluminiowym wykończeniem na ścianach bez płytek - montaż akcesoriów łazienkowych - uchwytu na papier, szczotki do toalety, pojemnika na mydło w blacie drewnianego postumentu, półki w prysznicu, kosz na śmieci - istniejącą kratkę wentylacyjną wymienić na nową BIURA Podłogi - usunięcie istniejących paneli - usunięcie istniejących listew przypodłogowych - zrównanie poziomu posadzki z poziomem posadzki na korytarzu poprzez ułożenie płyt MFP - ułożenie podkładu pod panele - montaż wąskich listew na połączeniu z płytkami ceramicznymi - ułożenie paneli - montaż listwy przypodłogowej Ściany - demontaż boazerii - demontaż stelażu drewnianego - rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej - wyrównanie ścian poprzez montaż poszycia z płyt g-k na stelażu - gipsowanie i szpachlowanie połączeń płyt g-k - malowanie farbą podkładową - dwukrotne malowanie farbą wykończeniową - położenie tapety - montaż listew przypodłogowych z mdf Sufit - w biurze sekretarza demontaż sufitu oraz poszycia na ściance kolankowej; usunięcie istniejącej izolacji termicznej - założenie nowej warstwy wełny mineralnej ze sztywnych płyt w ściance kolankowej oraz pomiędzy krokwiami oraz dodatkowej warstwy pod krokwiami (gr. min. 5 cm) - demontaż boazerii - demontaż stelażu drewnianego - rozprowadzenie nowej instalacji oświetleniowej - montaż poszycia z płyt g-k na stelażu w celu wyrównania sufitu pod boazerią - gipsowanie i szpachlowanie połączeń płyt g-k - malowanie farbą podkładową - dwukrotne malowanie farbą wykończeniową - montaż opraw oświetleniowych Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki: - Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt wykonawczy - załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót - załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK O/Ostrzeszów nr konta: 78 1090 1173 0000 0000 1700 5672 z adnotacją na blankiecie przelewu: Remont pomieszczeń biurowych w biurowcu Nadleśnictwa Przedborów - piętro 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego tj. w Nadleśnictwie Przedborów, 63 - 510 Mikstat, Przedborów 49 przed upływem terminu składania ofert. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Wykonawca który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 14. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.http://przedborow.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach