Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego oraz realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb użytkowników, wykonanie oznakowania oraz aranżacja przestrzeni wokół budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2

Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-736 Poznań, ul. Hejmowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 62 83 004 , fax. 61 62 83 035
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
    ul. Hejmowskiego 2 2
    61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 62 83 004, fax. 61 62 83 035
    REGON: 00032385500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego oraz realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb użytkowników, wykonanie oznakowania oraz aranżacja przestrzeni wokół budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia nr 0210 (poziom 0, segment B) na bufet wraz z salą konsumpcyjną: wykonanie pełnobranżowego projektu bufetu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, wykonanie wentylacji mechanicznej z wyprowadzeniem ponad dach, wykonanie podejść wodnokanalizacyjnych z punktami czerpalnymi oraz opomiarowaniem (podlicznik), wykonanie zasilania 400V w rozdzielni bufetu z licznikiem energii elektrycznej, dostosowanie oświetlenia do zaprojektowanej aranżacji w wykorzystaniem istniejących opraw, wykonanie zasilania do urządzeń kuchennych, wykonanie niezbędnych prac budowlanych: wzniesienie ścianek działowych zgodnie z zaprojektowanym podziałem na poszczególne pomieszczenia, montaż okładzin ceramicznych, montaż sufitów podwieszanych zakrywających wszystkie instalacje. Oznakowanie budynku sądu: podświetlany napis SĄD OKRĘGOWY zamontowany na ścianach elewacyjnych wykonanych z płyt fibre C segmentu B, poziom +3, kłady elewacyjne E3.1 ; E 2.3 w osiach W - Z/36 - 38, godło oraz napis SĄD OKRĘGOWY (wg. Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z 23 lutego 2007r. - Regulamin urzędowania sądów powszechnych - dział II, rozdział 1, § 6.1) po lewej stronie od wejścia głównego (przy osi 31, pomiędzy osiami G-H) przymocowane do panelu szklanego przykręconego do płyt elewacyjnych fibre C. Podjazd dla niepełnosprawnych - po prawej stronie głównych schodów wejściowych (wzdłuż osi 36). Zewnętrzny stojak na rowery na 10 miejsc (na placu przed budynkiem po prawej stronie, przy osi 36). Wykonanie dodatkowych stref dostępu (czytnik kart oraz domofon): poziom +2 segment A - wejście na K201 drzwi aluminiowe Sd2, poziom +3 segment A - wejście na K301 drzwi aluminiowe Sd2, poziom +3 segment B - wejście na K304 drzwi aluminiowe Sp8. Wykonanie dodatkowego podglądu z monitoringu w pomieszczeniu Policji Sądowej nr 4163 - segment A,poziom -1 (monitor z podglądem). Wykonanie dodatkowych bram wjazdowych do części podziemnej budynku - od strony ul. Kościuszki i od budynku prokuratury: zastosowane bramy mają spełniać następujące warunki : służyć do bieżącego wjazdu i wyjazdu do części podziemnej budynku jednocześnie zabezpieczają przed nieuprawnionym wejście lub wjazdem do tej części obiektu, umożliwienie zamknięcia na stałe po godzinach pracy sądu, przed wjazdami zamontować domofony - do portierni, synchronizacja z systemami przeciwpożarowym oraz kontroli dostępu. Wykonanie szyby w biurze podawczym - pomieszczenie 0100 (po lewej stronie od wejścia głównego, poziom 0). Wykonanie czujek ruchu włączających światło w pomieszczeniach WC, pomieszczeniach socjalnych, na poziomach -1, -2, -3 w pomieszczeniach przed windami oraz na bocznych klatkach czujki zmierzchowo - ruchowe, Winda dla niepełnosprawnych - dzwonek przywoławczy, wykonanie zabezpieczenia uniemożliwiającego wejście pod windę z poziomu terenu w czasie gdy platforma znajduje się ona na poziomie 0. Zmiana kierunku otwierania drzwi z pokoju nr 3171 do 3172, poziom +3, segment A (pomiędzy gabinetem dyrektora a sekretariatem). Zamontowanie nowej ościeżnicy i skrzydła drzwiowego). Zamontowanie dodatkowych drzwi z pokoju nr 0192 do pokoju nr 0171 poziom 0 segment A (wykucie otworu w ścianie, montaż ościeżnicy oraz skrzydeł drzwiowych przeniesionych z pokoju nr 3172). Zamontowanie dodatkowych drzwi w pomieszczeniach 1181; 0181 (sale rozpraw) - umożliwienie niezależnego wejścia do pokoju nr 0185, 1185. Wykonanie dodatkowej tablicy informacyjnej w hallu głównym: strzałka kierunkowa wraz z opisem pomieszczeń (BIURO OBSŁUGI INTERESANTA, CZYTELNIA AKT, KASA). Zmiana lokalizacji szafki wraz z urządzeniami sterującymi audio-video umiejscowionej na podeście oraz montaż dodatkowego urządzenia tzw. kostki dziennikarskiej - press-box umożliwiającej rozdzielenie i zwiększenie ilości gniazd z sygnałem wyjściowym w celu jednoczesnej rejestracji na wielu przenośnych rejestratorach w sali konferencyjnej nr 2200. Wykonanie instalacji elektrycznej oraz wodnej w hallu głównym dla zainstalowania automatu do kawy (1 szt.). Przedmiot zamówienia został opisany w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 Wykonawcy są uprawnieni do odbycia wizji lokalnej obiektu Zamawiającego po uprzednim ustaleniu terminu wizji lokalnej z Zamawiającym - sekr.dyr@poznan.so.gov.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 000 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach