Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg
- Adres: 37232 Jawornik Polski, Jawornik Polski
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26, , fax. 166 514 055
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
Jawornik Polski 30
37232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
tel. 16 6514014 w. 26, , fax. 166 514 055
REGON: 65090062500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont placu z przeznaczeniem do organizacji imprez w m. Zagórze w ramach zadania pn.: Poprawa estetyki i atrakcyjności miejscowości poprzez budowę placu przeznaczonego do organizacji spotkań kulturalnych i plenerowych obok budynku Świetlicy Wiejskiej w m. Zagórze I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont placu z przeznaczeniem do organizacji imprez w m. Zagórze w ramach zadania pn.: Poprawa estetyki i atrakcyjności miejscowości poprzez budowę placu przeznaczonego do organizacji spotkań kulturalnych i plenerowych obok budynku Świetlicy Wiejskiej w m. Zagórze I etap - na dz. nr ewid. 142 w m. Zagórze Podbudowa - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 500,00 m2 - Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki zagęszczanej mechanicznie o grubości 10 cm - 500,00 m2 - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm po zagęszczeniu - 500,00 m2 Nawierzchnia - skropienie podbudowy emulsja asfaltową – 500,00m2 - wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu - 500,00 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu - 500,00m2 -Dla potrzeb zapewnienia współpracy z Wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów Zamawiający ustanowi Inspektora nadzoru inwestorskiego. -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz za wbudowane materiały i użyte urządzenia. - Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją przetargową, SIWZ wraz z załącznikami. - Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia. - W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. 1. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.). 2. Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia. 3. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych w niniejszej siwz warunkach. 4. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, a także SSTWiOR, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości. 7. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzonego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: pieniądzu (nr konta UG Jawornik Polski – 14 9106 1018 2004 1000 0026 0004 BS Przeworsk O/Jawornik Polski) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) 3. Potwierdzoną Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/ informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Propozycja oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa 4. Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce
Dodano: 2024-06-10 - „Budowa chodnika przy ulicy Reymonta w Dz. Suchodół (I odcinek od strony centrum)” oraz „Przebudowa ul. W. Reymonta w Krośnie”
Dodano: 2024-05-28 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica – Zbydniów od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli.
Dodano: 2024-05-28 - Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa drogi na działce ewidencyjnej nr 1218 w miejscowości Turze Pole.
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa drogi publicznej nr 109951R Rakszawa Kąty (Kołchoz) w miejscowości Rakszawa
Dodano: 2024-05-20 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 2458/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowa drogi gminnej Nr 115528R w Brzozowie - ul. Kubasa w kilometrażu 0+000 - 0+115.
Dodano: 2024-05-13 - Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-05-09 - Modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Frysztak
Dodano: 2024-05-08