Przetargi.pl
Modernizacja budynków oświatowych w gminie Sokołów Małopolski cz. 1

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019, , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, , fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: SIWZ: http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=27 , Zamawiający: http://www.sokolow-mlp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków oświatowych w gminie Sokołów Małopolski cz. 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Znak sprawy: RGBZP.271.2.1.2017.GD 1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Modernizacja budynków oświatowych w gminie Sokołów Małopolski cz. 1” . jest wykonanie robót budowlanych. Lokalizacja: Zadanie 1: Miejscowość Sokołów Małopolski, Gmina Sokołów Małopolski, adres Ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Małopolski, dz. ew. 844_4 i 845_11 , 843_7 w obr. Sokołów Małopolski. ( „_ „- oznacza łamane przez.) Budynek w całości jest użytkowany przez Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim- gminną placówkę oświatową. Zadanie 2: Miejscowość Górno, Gmina Sokołów Małopolski, adres Ul. Zaborze 51, 36-051 Górno, dz. ew. 1704_4 w obr. Górno. Budynek w całości jest użytkowany przez Szkołę podstawową nr 2 w Górnie- gminną placówkę oświatową. Projekt jest współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 6.4 szkolnictwo ogólne. Stawka VAT -23% Wspólny Słownik Zamówień CPV: Część (zadanie) 1: 45223200-8 Roboty konstrukcyjne – kod główny 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45410000-4 Tynkowanie 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Część (zadanie )2: 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych – kod główny. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45410000-4 Tynkowanie 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45237000-7 Roboty budowlane w zakresie scen 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 44112200-0 Wykładziny 2. Opis zakresu robót Część 1: Budowa zadaszenia i przebudowa schodów: Posadowienie stóp żelbetowych, wykonanie słupów podporowych żelbetowych (2 słupy żelbetowe o średnicy 40 cm). Wykonanie przestrzennej konstrukcji oparcia połaci dachu i bocznej osłony z rur stalowych i kształtowników walcowanych ze stali St3 SX . Połączenie konstrukcji wsporczej zadaszenia z głowicą słupa. Wykonanie wsparcie połaci pokrycia dachu z blachy - blacha stalowa trapezowa. Renowacja wykładzin podsadzkowych zarówno w obszarze krycia zadaszeniem jak i obustronnych tarasów od wejścia głównego. Przebudowa schodów ewakuacyjnych betonowych zbrojonych szer. Schodów – 160 cm, długość po obrysie zewn.- 12 m, spocznik zabiegowy w połowie wysokości ok. 5,7 m2 pow. wysokość od przyziemia: ok 3,2 m , 2x po 9 stopni betonowych. Poręcze stalowe malowane do zdjęcia i wykonania ponownie z pochwytem po obrysie wewn. zewn. części schodów. Rozbiórka istniejących schodów żelbetonowych, wykonanie nowych schodów z wykonaniem nowej warstwy wierzchniej, wykonanie nawierzchni tarasu z płytek ceramicznych. Szczegółowy opis w dalszej dokumentacji. Część 2: Sala Gimnastyczna Górno SP2 . Rozbiórka balustrad stalowych- ok 10 mb, Roboty rozbiórkowe balkonu antresoli – ok 4,5 m3 beton zbrojony- wewnątrz budynku nad salą gimnastyczną. Wymiana drzwi drewnianych na PCV -3,78 m2, rozbiórka istniejącej posadzki sali gimnastycznej- ok. 102 m2 , (drewniana na legarach), wykonanie nowej posadzki z wybraniem do 20 cm. gruntu i wykonaniem warstw izolacyjnych, wylewki betonowej i nawierzchni z wykładziny sportowej poliwinylowej. Demontaż podłogi sceny drewnianej ok. 30,37 m2, wykonanie nowej sceny z desek. Malowanie ścian, ok. 391,9 m2, uzupełnienia tynków. Przebudowa ścianki działowej ok. 12 m2, wykonanie nowej w innym miejscu, wykonanie nowego fragmentu posadzki z glazury . Szczegółowy opis w dalszej dokumentacji. Pozostałe zapisy są wspólne dla części 1 i 2. 3. Szczegółowy opis i zakres i sposobu wykonania robót dot. zadań znajduje się w SIWZ -Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- załączonej do przetargu dokumentacji budowlanej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót STT przedmiarach i załącznikach do SIWZ, z uwzględnieniem ew. wyjaśnienia, zmiany SIWZ. Podane w dokumentacji przetargowej wymiary i obmiary mogą nieco odbiegać od wielkości niezbędnych i prawidłowych z punktu widzenia prawidłowego wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, dlatego Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonywać obmiarów przed zamówieniem dostaw materiałów niezbędnych do wbudowania. 4. Udzielenie gwarancji i rękojmi i gwarancji na minimum 4 lata od daty podpisania protokołu końcowego w odniesieniu do wszystkich elementów zadania. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób stale wykonujących roboty budowlane na placu budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Określa się: A__ Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a – zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym prawa pracy i przepisów powiązanych, przy czym wykonawca z którym zamawiający podpisał umowę przedkłada zamawiającemu najpóźniej 21 dni po podpisaniu umowy oświadczenie, o tym, że: osoby, które będą wykonywać roboty budowlane przy realizacji zadania -należy podać nazwę zadania-, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z zm.- są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu prawa pracy. Do oświadczenia Wykonawca załącza wykaz stanowisk na jakich będą pracować osoby wykonujące zamówienie zawierający lp., nazwę stanowiska i informację - czy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, czy innej - zgodnie z umową o pracę dotyczącą każdej osoby wykonującej zamówienie. Wykaz może być ustalony na podstawie dokumentacji kadrowej wykonawcy i ew. podwykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć zamawiającemu bez wezwania zmieniony wykaz w terminie 7 dni od utraty aktualności wykazu. W trakcie pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych należy stosować ustawę o ochronie danych osobowych. Wymóg zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę nie dotyczy właścicieli firm jednoosobowych i osób kierujących robotami budowlanymi, przedstawicieli firm, u których zasięga się konsultacji, opinii, obmiarów, kalkulacji i osób świadczących jednorazowe usługi lub świadczących krótkotrwałe (do 4 tygodni) usługi jako podwykonawca lub osoba zatrudniona na umowę o dzieło. B__ Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – Zamawiający będzie mógł bez zapowiedzenia dokonać wizji lokalnej na placu budowy i za pośrednictwem kierownika budowy lub kierownika robót zweryfikować prawidłowość informacji zawartych w wykazie stanowisk. W przypadku podejrzenia nieprawidłowości, po uwzględnieniu pisemnych wyjaśnień Wykonawcy uwzględnionych w protokole z wizji lokalnej na budowie sporządzonym najpóźniej na trzy dni robocze od dokonania wizji, zamawiający będzie mógł zwrócić się do instytucji kontrolujących przestrzeganie prawa pracy o przeprowadzenie kontroli, w przypadku potwierdzenia nieprawidłowości naliczy Wykonawcy jednorazową karę umowną w kwocie 2000 zł. za każdą osobę niezatrudnioną na umowę o pracę, której dotyczył wymóg zatrudnienia na umowę o pracę i wezwie do usunięcia nieprawidłowości, w przypadku wykrycia nieprawidłowości kolejny raz jednorazowa kara umowna zostanie naliczona w kwocie 4000 zł. za każdą osobę niezatrudnioną na umowę o pracę, której dotyczył wymóg. C__ Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – tj.: roboty budowlane wykonywane stale (dłużej niż 4 tygodnie ) na placu budowy przez tą samą osobę inne niż wymienione w p 5A. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 5 – Roboty budowlane mają charakter uzupełniający lub odtworzeniowy i ich wykonanie nie ma na celu gruntownej przebudowy i pozostaje się przy istniejących rozwiązaniach, które już zapewniają dostęp osób niepełnosprawnych do budynków, tj. w ZS w Sokołowie Młp. istnieją podjazdy lub dostęp do budynku jest z poziomu terenu bez konieczności podjazdu, w SP2 Górno roboty przy Sali gimnastycznej dotyczą poziomu parteru, gdzie podjazdy nie są potrzebne – wejście do budynku nie wymaga stosowania podjazdu. Niemniej jednak wymaga się aby po wykonaniu robót budowlanych nie uległy pogorszeniu dostosowania budynków do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dot. kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2. Zamawiający nie określa procentowej wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z art. 143a ust. 3. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1 Zamawiający dopuszcza płatności cząstkowe – zgodnie z zapisami wzoru umowy. 2 Postawą ustalenia wynagrodzenia _ceny brutto oferty_ w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w oparciu o kosztorys ofertowy pełny lub uproszczony. 3 Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki użytkowe wynikające z jego przeznaczenia. 4 Zapłata za faktury może następować z wykorzystaniem terminu do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego: faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego oraz po sporządzeniu protokołu odbioru cząstkowego lub końcowego. 5 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6 Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie kosztorysowe opisane w art. 630§ 1 zdanie drugie, art. 630§ 2 i 631 Kodeksu Cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 2 000 zł. na zadanie nr 1- Sokołów Młp i 1500 zł. na zadanie 2- Górno. Wadium należy wnosić zgodnie z obowiązującymi postanowieniami ustawy pzp (prawo zamówień publicznych) , wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Młp. podając w tytule przelewu: _Wadium przetargowe Oświata cz. 1 lub 2 lub 1i2. Wymaga się dla wadium wniesionego w pieniądzu, aby przed upływem terminu składania żądana kwota znajdowała się na wskazanym koncie. Informacje ogólne: Zgodnie z art. 45: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 7.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 8.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. (nie jest to cała treść art. 45) Zgodnie z art. 46: Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie stawia się szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: Formularz ofertowy; Kosztorys ofertowy pełny lub uproszczony- odrębny dla każdego zadania; Dowód wpłaty wadium. Ewentualnie - pełnomocnictwa do złożenia oferty. Informacja dodatkowa : Dokumenty podmiotów zagranicznych na etapie postepowania przetargowego: Wykonawca zagraniczny przedkłada dokumenty te same lub odpowiadające tym samym dokumentom co wykonawca z Polski w zakresie: Wykazania spełniania przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu – nie wymaga się żadnych dokumentów, poza oświadczeniem zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1. Wykazania potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu – razem z ofertą: Oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 pkt 1. o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5: należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy zagranicznemu przysługują na równi uprawnienia wynikające z art. 24 ust 8 ustawy pzp. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 23: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach