Przetargi.pl
Remont oddziału niemowlęcego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Jana Sobieskiego 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 828 40 40
  • Data zamieszczenia: 2023-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
    ul. Jana Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 828 40 40
    REGON: 072147187
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oddziału niemowlęcego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont oddziału niemowlęcego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią integralną część SWZ. Przedmiotem zamówienia są wyłącznie elementy wskazane w przedmiarze z następującymi zmianami dotyczącymi działu 4:1) Lp. 21 – ilość - 4m 2) Lp. 22 - ilość - 2szt 3) Lp. 23 – nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia4) Lp. 25 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia 5) Lp. 26 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia6) Lp. 27 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia 7) Lp. 28 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia 8) Lp. 29 - ilość - 4m 9) Lp. 32 – ilość - 4m 10) Lp. 35 - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówieniaWykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Równocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie zapisy w STWiORB, które nie mają związku z niniejszym zamówieniem nie mają zastosowania.2. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracyZamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonaniem robót zabezpieczających, malowania i robót towarzyszących na podstawie dokumentacji projektowej, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wymaganie, o którym mowa, nie dotyczy osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcy prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy. Zamawiający nie określa innych niż określone w art. 95 ust. 1 wymagania związane z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach