Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    Bolesława Chrobrego 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    REGON: 276257771
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych „ Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmana 6200045, ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025.Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 z póź. zmianami i objęte jest wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja 8/2023/7688/PolskiLad. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace projektowe i roboty budowlane, których szczegółowy zakres określony jest w treści umowy.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (na podstawie przedłożonego programu funcjonalno - użytkowego w postępowaniu o zamówienie publiczne) przebudowy oraz budowy dróg oraz innych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego o nazwie „Przebudowa dróg gminnych„ : Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmana 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025.:Wymagania jakościowe dla głównych elementów przedmiotu zamówienia:1) W ramach etapu A wykonanie dokumentacji projektowej,2) W ramach etapu B wykonanie obiektów i robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.Przedmiot Umowy obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie następujących charakterystycznych obiektów i robót budowlanych: 1) Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmana 6200045 2) Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165 3) Toszek ul. Polna 6200315 4) Toszek ul. Boczna 6200025 5) Roboty pomiarowe związane z wytyczeniem sytuacyjno- wysokościowym obiektu, 6) Wycinka istniejącego drzewostanu kolidującego z przewidzianym zakresem robót, 7) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej na poszerzeniach korpusu drogowego, 8) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, 9) Rozbiórka istniejących zjazdów do posesji, 10) Rozbiórka lub przebudowa kolidującego uzbrojenia: sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć elektroenergetyczna, 11) Zabezpieczenie istniejących sieci poprzez założenie rur ochronnych, 12) Wykopy pod wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni – korytowanie, 13) Wykonanie nasypów dla poszerzenia korpusu drogi, 14) Odwodnienie drogi, 15) Wykonanie odwodnienia powierzchniowego w postaci czyszczenia i regulacji istniejących rowów przydrożnych wraz z wyposażeniem (uzupełnienie rur przepustowych pod zjazdami), 16) Budowa nowej konstrukcji nawierzchni jezdni, 17) Budowa nowych zjazdów do posesji oraz odtworzenie zjazdów już istniejących, 18) Roboty wykończeniowe, 19) Wykonanie oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu wraz z elementami zabezpieczenia ruchu BRD, 20) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu, 21) Wykonanie projektów architektoniczno- budowlanych dla każdej z branż, 22) Wykonanie projektów technicznych dla każdej z branż, 23) Wystąpienie o niezbędne uzgodnienia i decyzje do projektu budowlanego, 24) Przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz uzyskanie decyzji w imieniu Zamawiającego, 25) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i jej wprowadzenie, 26) Przygotowanie dokumentów do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem potwierdzenia uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia użytkowania obiektów (o ile będzie wymagane), 27 )Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.Szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych objętych Umową określony jest dokumentacją PFU, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji Umowy oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą.Przedmiot umowy obejmuje wykonanie:1) W ramach etapu A:a) Wykonanie koncepcji proponowanych rozwiązań technologicznych, uzyskanie pisemnej klauzuli zatwierdzającej przed kontynuowaniem dalszych prac projektowych,b) Wykonanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskanie pozwolenia na budowę, ( jeżeli będzie wymagane), c) Wykonanie projektu wykonawczo - technicznego wraz z wszelkimi uzgodnieniami,d) Wykonanie przedmiarów i kosztorysów szczegółowych wszystkich branż,e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,f) Przygotowanie kompletnych wniosków i uzyskanie w imieniu inwestora stosownych pism, postanowień i decyzji uprawniających do prowadzenia robót budowlanych,2) W ramach etapu B:a) Przebudowa i budowa dróg wraz z instalacjami i urządzeniami towarzyszącymi niezbędnymi do ich funkcjonowania i robót budowlanych towarzyszących, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej,b) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: kwota 70000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj.:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100), co zostanie potwierdzone stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej :a) Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie polegające na:-co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie dróg gminnych: o długości nie mniejszej niż 2 km ,- co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie dróg gminnych: o długości nie mniejszej niż 1 km długości.- Posiada doświadczenie projektowe w systemie zaprojektuj i wybuduj w projektowaniu dróg gminnych o długości minimum 2kmLub- ukończył co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie dróg gminnych: w tym 1 drogę o długości nie mniejszej niż 2 km , a pozostałe w ilości 2 po minimum 1 km długości- Posiada doświadczenie projektowe w systemie zaprojektuj i wybuduj w projektowaniu dróg gminnych o długości minimum 2km.b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023, poz. 334.), tj.:a) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresieorazb) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresieorazc) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresieorazd) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych w ograniczonym zakresieoraze) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresieorazf)przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresieorazg) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresieorazh) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych w ograniczonym zakresieZamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi przez jedną osobę.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje technicznew budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Powyżej wskazane osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji I Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiednie ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach