Przetargi.pl
Remont nawierzchni boisk przy Szkole Podstawowej Nr 9 oraz przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni boisk przy Szkole Podstawowej Nr 9 oraz przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie nawierzchni boiska przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Tarnowskich Górach. 1. Boisko wielofunkcyjne z polem do piłki ręcznej kolor biały linii o wymiarach 38,0 x 20,0 m, dwoma polami do koszykówki kolor żółty linii o wymiarach 15,1 x 24,1 oraz jednym polem do siatkówki kolor niebieski linii o wymiarach 9,0 x 18,0 m. 1.1. Konstrukcja nawierzchni boiska : - nawierzchnia poliuretanowa w kolorze czerwonym grubość 13 mm (dwuwarstwowa 11 + 2), - wyrównanie ET 70 % powierzchni - grubość do 3 cm, - istniejąca nawierzchnia asfaltowa. 1.2. Piłkochwyty: - wzdłuż krótszych boków - wysokość 5 m, - wzdłuż dłuższego boku wschodniego wysokości 3 m. Piłkochwyty wykonane z siatki polipropylenowej o wysokiej wytrzymałości. Grubość splotu 2,3 mm, krawędź oczka 40 x 40 mm, kolor zielony, mocne wykończenie krawędzi - tzw. lamówka, naciągnięta na linach stalowych. 1.3. Bramka do piłki ręcznej aluminiowa o wymiarach 2,0 x 3,0 m osadzona w tulejach z siatką. 1.4. Maszty do mocowania tablic z koszami 4 szt. o wysięgu ramienia minimum 160 cm. Tablice o wymiarach 120 x 90 cm z obręczą uchylną wyposażoną w uchwyty do siatki. 1.5. Słupki do siatkówki z profili aluminiowych osadzonych w tulejach z możliwością regulacji wysokości siatki z naciągami i siatką całosezonową. Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni boiska przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Tarnowskich Górach. 1. Boisko wielofunkcyjne z polem do piłki ręcznej kolor biały linii o wymiarach 33,0 x 16,0 m i polem do siatkówki kolor niebieski linii o wymiarach 9,0 x 18,0 m centralnie usytuowanym. 1.1. Konstrukcja nawierzchni boiska : - nawierzchnia poliuretanowa w kolorze czerwonym grubość 13 mm (dwuwarstwowa 11 + 2), - beton jamisty grubość 10 cm, B 15, - warstwa odsączająca z piasku grubość do 10 cm po ubiciu, - istniejąca nawierzchnia asfaltowa. 1.2. Piłkochwyty: - wzdłuż krótszych boków - wysokość 5 m, - wzdłuż dłuższych boków - wysokości 3 m. Piłkochwyty wykonane z siatki polipropylenowej o wysokiej wytrzymałości. Grubość splotu 2,3 mm, krawędź oczka 40 x 40 mm, kolor zielony, mocne wykończenie krawędzi - tzw. lamówka, naciągnięta na linach stalowych. 1.3. Bramka do piłki ręcznej aluminiowa o wymiarach 2,0 x 3,0 m osadzona w tulejach z siatką. 1.4. Istniejące maszty koszy skrócić, pomalować i przyspawać nowe tablice o wymiarach 120 x 90 m z obręczą i siatkami. 1.5. Słupki do siatkówki z profili aluminiowych osadzonych w tulejach z możliwością regulacji wysokości siatki z naciągami i siatką.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122905
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla każdego z zadań wadium w wysokości - 4.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, 2.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na budowie boiska lub zespołu boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej. Wartości wybudowanego boiska lub zespołu boisk w ciągu jednego roku (kalendarzowego) nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł (brutto), 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego.( jest załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego), 1.4. Wykazu wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego), 1.5 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 1.6 Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach