Przetargi.pl
Całodobowe wykonywanie usług portierskich wraz z obsługą użytkowników Hali widowiskowo-sportowej Sośnica

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe wykonywanie usług portierskich wraz z obsługą użytkowników Hali widowiskowo-sportowej Sośnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: - całodobowo usług portierskich, - obsługi użytkowników Hali, - wykonywanie zadań konserwatorsko- porządkowych, w Hali widowiskowo-sportowej Sośnica. Ilość godzin pracy: 24 h x 1 osoba x 365 dni = 8760 h oraz 8 h x 4 osoby x 2 dni = 64 h przy rozkładaniu wykładziny. OGÓŁEM 8824 godziny. Obowiązki Wykonawcy w ramach obsługi użytkowników Hali oraz prac porządkowych: 1. Obsługa szatni, natrysków, pokoju sędziów, pokoju dla prasy: systematyczne obchody (co 45 min.), włączanie i wyłączanie wentylacji. 2. Maksymalnie raz w tygodniu wykonywanie prac porządkowych związanych z bezpośrednim utrzymaniem porządku i czystości w trakcie dyżurów jednoosobowych. 3. Współpraca z organizatorami imprez - czynny udział w przygotowaniu obiektu do imprez: pomoc fizyczna, techniczna i organizacyjna przy rozstawianiu urządzeń, aparatury, rozwieszanie banerów, wskazanie przyłączy, wydawanie drabin, rusztowania, stołów, krzeseł i innych potrzebnych materiałów. 4. Obsługa klientów indywidualnych i innych użytkowników np. udzielanie informacji osobom zainteresowanym przychodzącym do budynku, wskazanie szatni, natrysków, wydawanie piłek, siatek, rakietek, sprzętu treningowego, prowadzenie ewidencji, wydawanie kluczy od pomieszczeń wyłącznie osobom upoważnionym, przestrzeganie harmonogramu wykorzystania obiektu, natychmiastowe informowanie opiekunów grup o stwierdzonych nieprawidłowościach. 5. Obsługa elektronicznej tablicy wyników - objaśnianie sędziom i osobom wyznaczonym przez organizatora zasady działania tablicy przed i w trakcie imprez. 6. Obsługa sprzętu nagłaśniającego - uruchamianie sprzętu przed treningami i objaśnianie zasady działania przed zawodami, podłączanie mikrofonu. 7. Obsługa oświetlenia 3 sal sportowych - włączanie, wyłączanie. 8. Obsługa oświetlenia zewnętrznego - włączanie, wyłączanie. 9. Obsługa sauny - włączanie, wyłączanie, ustawianie temperatury, reagowanie na sygnał alarmowy, wentylacja. 10. Obsługa stołów do tenisa - rozkładanie, ustawianie, składanie, zakładanie siatki. 11. Natychmiastowe reagowanie na potrzeby zmieniających się organizatorów np. mecz po meczu -z uwagi na dużą liczbę użytkowników właściwe rozmieszczanie w szatniach i egzekwowanie ich sprawnego opuszczania oraz pkt.4. 12. Obsługa parkingów zewnętrznych - otwarcie, wystawienie oznakowań, organizacja ruchu, wskazanie sposobu parkowania, utrzymanie drożności dróg p-pożarowych. 13. Rozkładanie i składanie wykładzin ochronnych - 1300 m2 - (sporadycznie, potrzebne zaangażowanie od 2-4 osób). 14. Rozkładanie siatki do siatkówki. 15. Pomoc konserwatorowi MZUK przy montażu i demontażu bramek w zależności od dyscypliny sportu, montażu i demontażu schodów przenośnych do widowni, grabieniu i zwożeniu trawy, drobnych pracach remontowych, doraźnych i awaryjnych. 16. Conocne mycie dużej hali, w tym usuwanie kleju z wykładziny sportowej LINODUR (stosowanego przy piłce ręcznej) przy użyciu własnej maszyny do czyszczenia powierzchni poziomych wyposażonej w pad zielony i odpowiednich środków czyszczących (koszt środków czyszczących po stronie wykonawcy). 17. Systematyczne obchody terenu zewnętrznego hali (sąsiedztwo 2 szkół) połączone ze zbieraniem śmieci - pow.2500m2. 18. Wykonywanie prac porządkowych związanych z bezpośrednim utrzymaniem porządku i czystości terenu zewnętrznego przed halą przy wejściu na portiernię - powierzchnia 300m2. (sporadycznie) 19. Pomoc w odśnieżaniu terenu zewnętrznego przed halą przy wejściu na portiernię - powierzchnia 300m2. (sporadycznie) 20. Odśnieżanie schodów wejściowych i posypywanie śliskich powierzchni środkami dostarczonymi przez Zamawiającego. Dbanie o czystość schodów i podestów - powierzchnia 230 m2. (sporadycznie) Obowiązki Wykonawcy w ramach całodobowej usługi portierskiej: - przyjęcie odpowiedzialności za powierzone mienie, - wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń oraz prowadzenie stosownej ewidencji, - niedopuszczanie do przebywania na terenie Hali osób nieuprawnionych - poza godzinami funkcjonowania Hali, - natychmiastowe informowanie odpowiednich służb oraz kierownika Hali o przypadkach awarii, pożaru, włamania itp. zdarzeniach, - dokonywanie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych Hali w celu ogólnego sprawdzenia stanu i funkcjonowania instalacji, sanitariatów oraz zamknięcia okien, drzwi wejściowych i awaryjnych, - czuwanie nad legalnością wynoszonych i wnoszonych do budynku Hali sprzętów, urządzeń, przedmiotów itp., - wykonywanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego, w tym obsługa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, - kontrola ciągłości pracy systemu monitorującego, informowanie kierownika Hali o problemach w funkcjonowaniu systemu monitoringu - sporządzanie raportów z przebiegu dyżuru (obchodów), poprzez dokonanie wpisu do Książki raportowej i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego, - dbałość o estetyczną prezencję osobistą, kulturę współżycia i uprzejmość w przekazywaniu informacji, utrzymywanie estetycznego wyglądu portierni i jej otoczenia, pilnowanie zakazu palenia, 2. Zamawiającemu przysługuje prawo wglądu w prowadzone przez Wykonawcę dokumenty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zapewni własne środki łączności dla pracowników pełniących usługę (oprócz telefonów stacjonarnych MZUK). 4. Faktury będą wystawiane sukcesywnie do 5-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni za faktycznie przepracowane godziny. Z treści faktury ma wynikać ilość godzin i kwota obciążenia. 5. Wykonawca odpowiadać będzie za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przez personel Wykonawcy, w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności podczas wykonywania umowy (kradzieże, dewastacje). 6. Wykonawca odpowiada za utrzymanie porządku w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego. 7. Wykonawca będzie prowadzić: - rejestr wypadków, które zdarzyły się na obiekcie - rejestr rozmów wykonywanych z telefonu stacjonarnego znajdującego się na portierni. 8. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy) informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w Kartotece Karnej, osób wymienionych do realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122905
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach