Przetargi.pl
REMONT, MODERNIZACJA I CZĘŚCIOWA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘRZNEGO W SZPITALU POWIATOWYM W SIEMIATYCZACH, DOPROWADZENIE GAZÓW MEDYCZNYCH DO ODDZIAŁÓW: WEWNĘTRZNEGO, ORAZ CZĘŚCIOWY REMONT ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WUYBUDUJ

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Szpitalna 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6552825 , fax. 85 6552825
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 8 8
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6552825, fax. 85 6552825
    REGON: 05065348200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsiemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT, MODERNIZACJA I CZĘŚCIOWA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘRZNEGO W SZPITALU POWIATOWYM W SIEMIATYCZACH, DOPROWADZENIE GAZÓW MEDYCZNYCH DO ODDZIAŁÓW: WEWNĘTRZNEGO, ORAZ CZĘŚCIOWY REMONT ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WUYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest 1)opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb remontu, modernizacji i częściowej przebudowy pomieszczeń oddziału wewnętrznego w Szpitalu Powiatowym w Siemiatyczach, a następnie wykonanie robót remontowo - budowlanych oraz instalacyjnych na podstawie wykonanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu; 2)zaprojektowanie i wykonanie instalacji gazów medycznych na oddziałach: wewnętrznym, a także częściowy remont oddziału ginekologiczno - położniczego; 3)dostawa, montaż i uruchomienie niezbędnego sprzętu oraz urządzeń stanowiących wyposażenie pomieszczeń, - w sposób i na zasadach określonych w dokumentacji przetargowej, w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Dokumentację projektową należy opracować na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w uzgodnieniu z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania wnosi wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1 pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siemiatyczach 59 8092 0001 0002 2288 2000 0010 z podaniem wadium- Remont Oddziału Wewnętrznego nr sprawy SP ZOZ ZP 14 15 (wadium powinno być wniesione najpóźniej do końcowego terminu składania ofert, a chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego); 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275); 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca powinien dopilnować aby dokument gwarancyjny spełniał poniższe wymogi: 1)miał postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji umożliwiającej wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, 2)był ważny do czasu upływu terminu związania ofertą, 3)określał beneficjenta - Zamawiającego, 4)zawierał stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę w konkretnym postępowaniu oraz że w przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji na rzecz Zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, 5)treść gwarancji winna ściśle odpowiadać przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 5.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46. ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium należy wnieść w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsiemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach