Przetargi.pl
Remont Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 6 w Krzesinach dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu – etap I 2017 – PT.2370.7.2017

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61248 Poznań, ul. Bobrzańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 22 20 300 , fax. 61 22 20 315
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    ul. Bobrzańska
    61248 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 22 20 300, fax. 61 22 20 315
    REGON: 63129637000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 6 w Krzesinach dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu – etap I 2017 – PT.2370.7.2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Część A – wykonanie remontu dachu budynku głównego zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 – część A. b) Część B – wykonanie remontu pomieszczeń zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 – część B. c) Część C – wykonanie remontu instalacji elektrycznej zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 – część C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Dla części A - 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert, b) Dla części B - 2 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert, c) Dla części C - 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach