Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku GOK w Sorkwitach w celu utworzenia Klubu „SENIOR+”

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11731 Sorkwity, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska
    11731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 54094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminasorkwity.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku GOK w Sorkwitach w celu utworzenia Klubu „SENIOR+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowa części istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sorkwitach znajdującego się działka Nr 72/8, obręb Sorkwity, gm. Sorkwity, której właścicielem jest Gmina Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity. Przebudowa i remont będzie obejmował w szczególności: 1 - rozbiórki i wyburzenia : - wykucie z murów starych ościeżnic drzwiowych - wykucie w ścianach o gr. 1/2 cegły nowego otworu drzwiowego, oraz poszerzenie istniejących o 20 cm - wykucie otworów w ścianach i ściankach pod nową wentylację z kuchni - rozebranie ścianki o gr. 1/2 cegły w sanitariacie - zeskrobanie starych warstw farb ze ścian i sufitów oraz wyługowanie farby olejnej (lamperia) - rozebranie starych posadzek z wykładziny rulonowych (pcv i dywanowych) oraz z płytek pcv - wywiezienie gruzu wraz z utylizacją 2 - Ściany i sufity : - zamurowanie otworu drzwiowego - wykonanie nadproży żelbetowych nad nowo wykutym otworem drzwiowym i nad otworami poszerzonymi - uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych - oczyszczenie i zagruntowanie ścian i sufitów - wykonanie gładzi gipsowych - ułożenie glazury na ścianach w sanitariatach na wysokość 2,06 m - wykonanie przewodu wentylacyjnego w kuchni oraz osadzenie kratek wentylacyjnych - malowanie ścian i sufiów farbą lateksową 3 - oczyszczenie, wyrównanie i reperacja warstw wyrównawczych cementowych po zdemontowanych posadzkach - zagruntowanie warstw preparatem wzmacniającym podłoże - wykonanie warstwy wygładzającej pod nowe posadzki z mas samopoziomujących - wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej typu PCV wraz z cokolikami - wykonanie posadzek z płytek typu gres w sanitariatach 4 - Stolarka drzwiowa : - osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych systemowych, okutych - ( ''70''-1, ''90''-2, ''100''-1, ''160''-2 ) - montaż nowych skrzydeł drzwiowych płytowych (drzwi jadnoskrzydłowe - 4 szt, drzwi dwuskrzydłowe - 2 szt.) - wykonanie w sali ogólnej ścianki mobilnej - składanej ( 17,67 m2 ) 5 - Roboty sanitarne : - wykonanie nowej instalacji sanitarnej z rur PCV fi 110 i 50 wraz z włączeniem się do istniejącej w budynku - montaż urządzeń sanitarnych w kuchni i dwóch sanitariatach (1- zlewozmywak, 2 umywalki, 2 ustępy) - wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PE fi 15 wraz z włączeniem się do istniejącej w budynku - montaż 3 szt elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody o mocy do 3,5 kW - montaż 3 szt baterii ( 1 - zlewozmywakowa + 2 umywalkowe ) - montaż 4 sztuk uchwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych 6 - Roboty elektryczne : - wykonanie nowego okablowania w remontowanych pomieszczeniach przewodami YDY 3x1,5, 3x2,5, 5x4, 5x10 - przebudowa złącza i rozdzielni głównej - montaż tablicy bezpiecznikowej RA - ''biały'' montaż elektryczny. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonej dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, o/Mrągowo, nr:64 9350 0001 0216 5293 2073 0002; z dopiskiem „Przetarg na remont i przebudowa budynku GOK w Sorkwitach w celu utworzenia Klubu „SENIOR+”” 4.Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, które oferta została oceniana jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 (nie podlega wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu). 3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.5.Zamawiający ocenia, czy udostępnienie wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwolą na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i ust. 5 ustawy.6.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.7.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy..8.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt. 3. 9.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 10.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 11.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570). 12.Oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 13.Dokumenty, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem. 14.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15.Dokumenty sporządzone w język obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 16.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 17.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach