Przetargi.pl
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Ratuszowa 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552212000
  • Data zamieszczenia: 2024-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Ratuszowa 4
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552212000
    REGON: 002809929
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Grottgera 62/2w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Grottgera 62/2w Elblągu.Szczegółowy zakres robót do wykonania określają przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: 35 dni roboczych od daty przekazania przedmiotu umowy,4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Kosynierów Gdyńskich 9/9 w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Kosynierów Gdyńskich 9/9 w Elblągu.Szczegółowy zakres robót do wykonania określają przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: 25 dni roboczych od daty przekazania przedmiotu umowy,4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Browarna 38/4 w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Remont lokalu mieszkalnego do ponownego zasiedlenia na adresie: ul. Browarna 38/4 w Elblągu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: 35 dni roboczych od daty przekazania przedmiotu umowy,4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym na adresie: ul. Traugutta 33/3 w Elblągu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym na adresie: ul. Traugutta 33/3 w Elblągu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że zakres remontu lokalu mieszkalnego może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: 45 dni roboczych od daty przekazania przedmiotu umowy,4) Kryteria oceny ofert: cena 60%, okres rękojmi za wady 40%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:- dla części nr 1 – 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych),- dla części nr 2 – 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych),- dla części nr 3 – 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych),- dla części nr 4 – 200,00 złotych (słownie: dwieście złotych).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, za wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP:NR 94 1020 1811 0000 0502 0389 3476.Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w poz. 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na platformie zakupowej Zamawiającego.3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie należycie, w szczególności zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych każda o wartości min. 25.000 zł z VAT.Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 roboty budowlane potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału polega na zdolnościach innego podmiotu Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 roboty budowlane potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez jeden podmiot.2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. Osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać doświadczenie:- 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania pracy w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci gazowych należących do Grupy 3.- 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne (Grupy 1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji.Powyższe warunki nie dotyczą Części nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach