Przetargi.pl
„Remont drogi powiatowej nr 1135G na odcinku Zgojewo – Świecichowo (gmina Główczyce i gmina Damnica)

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16 E
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (0 –59)8420 730 , fax. (0 – 59)8420 284
  • Data zamieszczenia: 2023-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
    ul. Słoneczna 16 E
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (0 –59)8420 730, fax. (0 – 59)8420 284
    REGON: 770983124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi powiatowej nr 1135G na odcinku Zgojewo – Świecichowo (gmina Główczyce i gmina Damnica)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi powiatowej nr 1135G na odcinku Zgojewo – Świecichowo (gmina Główczycei gmina Damnica) od km 5+000 do km 5+990Lokalizacja odcinka drogi przewidzianego do remontu została przedstawiona na załączniku graficznym stanowiącym zał. nr 10 do SWZ Zakres robót obejmuje wykonanie:1. remontu nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie:- miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 8cm,- warstwy wiążąca AC16W KR 3-6 gr. śr. 4 cm;- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego KR3-6 AC11S o grubości po zagęszczeniu 4cm;2. remontu nawierzchni poboczy poprzez wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5o grubości 10cm i o szerokości 1,0m,4. remontu istniejących poboczy poprzez wykonanie reprofilacji 5. ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299) .5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.6. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium GIZ.2611.18.2023”. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:A)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 900.000,00 PLN4) zdolności technicznej:Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:co najmniej dwie roboty budowlanepolegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie* dróg (ulic) publicznych, każda o nawierzchni z betonu asfaltowego, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 450.000,00 zł,lub jedna dot. roboty budowlanejpolegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie* dróg (ulic) publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości brutto nie mniejszej niż 900.000,00.zł.Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.*Przez „remont”, należy przez to rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekciebudowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanupierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza sięstosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym5) zdolności zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:A)Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga żeby od uzyskania stosownych uprawnień przez wskazane osoby, upłynęły co najmniej 3 lata przed datą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie postępowania.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późń. zm.).Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach