Przetargi.pl
Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z załącznikiem - dokumentacją projektową dla remontu drogi krajowej nr 62. Skrócony opis: Zadanie obejmuje remont drogi na odcinku od skrzyżowania z ul. Zielną do skrzyżowania z ulicą Płocką, wraz z nawierzchnią na Rondzie Popiełuszki oraz bocznymi odgałęzieniami (ok. 250 m Alei Ks. J. Popiełuszki, ok. 230 m ulicy Płockiej w kierunku centrum oraz ok. 170 m ulicy Płockiej w ciągu drogi krajowej nr 62). Odcinek o łącznej długości ok. 3,7 km przedstawiony jest orientacyjnie kolorem czerwonym na załączniku graficznym (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Niniejsze zamówienie obejmuje część wskazanego powyżej zadania, tj. dwujezdniowy odcinek Alei Kazimierza Wielkiego od skrzyżowania z ul. Zielną w kierunku skrzyżowania z ulicą Przemysłową, na długości około 2,0 km. Stan obecny Alei Kazimierza Wielkiego: Ciąg drogi krajowej nr 62, kategoria ruchu KR 5, klasa drogi - GP; droga dwujezdniowa (o dwóch pasach ruchu na każdej jezdni), z pasem rozdziału (pasem zieleni) zmiennej szerokości; nawierzchnia asfaltowa w bardzo złym stanie technicznym, z licznymi spękaniami poprzecznymi, podłużnymi i ubytkami. Istniejący sposób zagospodarowania, w tym uzbrojenie terenu w sieci infrastruktury, przedstawiają załączniki nr 2a-2g (kopia mapy sytuacyjno - wysokościowej). Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni - frezowanie na średnią głębokość 12cm, 2) wykonanie robót rozbiórkowych obrzeży przy peronach autobusowych, krawężników na ławach, 3) zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki, w szczególności utylizację odpadów, 4) ustawienie krawężników na ławie betonowej wzdłuż zewnętrznych krawędzi obu jezdni, 5) ustawienie obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej na długości krawędzi jezdni, 6) wykonanie opaski szer. 30 cm na długości krawędzi jezdni i peronów przy zatokach autobusowych z kostki betonowej, 7) ułożenie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni (warstwa ścieralna SMA grub. 4 cm, warstwa wiążąca AC16W grub. 8cm, warstwa wyrównawcza AC16W), 8) wykonanie zatok autobusowych o nawierzchni betonowej, zbrojonej włóknami stalowymi, 9) regulację wysokościową urządzeń obcych tj. studni rewizyjnych (kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych, itp.), zaworów, wpustów ulicznych, 10) wymianę przykanalików, 11) wykonanie (odtworzenie) oznakowania gładkiego poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych, 12) uporządkowanie placu budowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, itp. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie, a związane z prawidłowym wykonaniem zadania (np. organizacja i zabezpieczenie placu budowy, wykonanie przejazdów przez pasy dzielące jezdnie, nawiązanie remontowanych odcinków do istniejących, itp.) i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Zamawiający nie przewiduje możliwości przekazania Wykonawcy jednorazowo całego placu budowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu i kolejności odcinków drogi przeznaczonych do remontu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - na mocy art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.2013.1409 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000zł. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.) Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Miejskiego Zarządu Dróg Bank PKO BP S.A. I o/Włocławek Rachunek nr 61 1020 5170 0000 1102 0009 0407

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach