Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Zawały od km 0+000 do km 0+677

Gmina Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Aleja Lipowa 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6786022 , fax. 56 6786022 w. 135
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrowo
    Aleja Lipowa 27 27
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6786022, fax. 56 6786022 w. 135
    REGON: 87111874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Zawały od km 0+000 do km 0+677
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Zawały od km 0+000 do km 0+677. 2. Szczegółowy zakres wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, a także na przekroju konstrukcyjnym drogi, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, na planie sytuacyjnym, stanowiącym załącznik nr 10 i planie orientacyjnym, stanowiącym załączniki nr 11 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonanie robót budowlanych. a) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ, a także zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego; b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); c) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o nie gorszych parametrach niż określone w projekcie; d) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru; e) Wykonawca po wykonaniu robót budowlanych zobowiązany jest także do uporządkowania terenu wokół placu, na którym składowane były materiały do odbudowy dróg. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w przedmiarze robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za przekroczone koszty związane z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia będzie finansowany ze środków własnych Gminy. 4) Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie protokół wykonania i odbioru częściowego robót. 5) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 6) Zapłata za poszczególne faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru częściowego lub protokołu odbioru końcowego. 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych (art. 45 ustawy Pzp). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert określonego do godz. 9.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach