Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 115971- ul. Krakowska w Boguszowie-Gorcach (na odcinku od wiaduktu kolejowego do granic miasta)

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 74 8449165
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 74 8449165
    REGON: 89071818800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 115971- ul. Krakowska w Boguszowie-Gorcach (na odcinku od wiaduktu kolejowego do granic miasta)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu ulicy Krakowskiej w Boguszowie-Gorcach na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową (ul. Kosteckiego) w Wałbrzychu (granica miasta Boguszowa-Gorc) do wiaduktu nad terenami PKP, wraz z zatokami autobusowymi, chodnikami i zjazdem, który obejmuje: 1.1 remont konstrukcji nawierzchni jezdni na powierzchni ok. 1 460 m2, polegający na: 1.1.1 sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej - śr. grubość 8 cm, 1.1.2 wykonaniu warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC16W, 1.1.3 wykonaniu warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC11S 1.2 remont konstrukcji nawierzchni 1 zjazdu, 1.3 remont konstrukcji nawierzchni istniejących zatok autobusowych na powierzchni ok. 130 m2, 1.4 remont konstrukcji nawierzchni chodników na powierzchni ok. 310 m2, 1.5 wymianę krawężników na długości ok. 207 m, 1.6 transport i wbudowanie uzyskanej frezowiny w drogę gruntową prowadzącą do Nowego Lubominka (odległość ok. 6 km). UWAGA!! a) Remontowany odcinek drogi znajduje się na działce, która jest własnością Skarbu Państwa i administrowana jest przez PKP (teren zamknięty). b) Zamawiający jest w trakcie przygotowywania tymczasowej organizacji ruchu przy zastosowaniu ruchu wahadłowego sterowanego sygnalizacją świetlną. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1. zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza), 2. wypełnienie zapisów Uzgodnienia nr N17g-655/U/436/2012 wydanego przez PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami (załącznik do niniejszego zamówienia), a w szczególności pkt 2, 3, 4 i 5. 3. sporządzanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu wszelkich niezbędnych uzgodnień, 4. wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu, 5. stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 6. zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 7. zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 8. zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy - Prawo budowlane), 9. wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 10. przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 11. usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz zapisami w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12. Uwaga! Dodatkowe wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji na przedmiot zamówienia udzielony przez Wykonawcę powinien wynosić co najmniej 36 miesięcy, b) czas transportu (dowozu) mieszanek zagęszczanych od miejsca załadunku do miejsca rozładunku nie powinien przekroczyć 2 godzin (zgodnie z normą PN-S-96025 z 2000 r.). 13. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji, służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach