Przetargi.pl
Remont drogi gminnej - ul. Polna od km. 0+000 do km. 0+418 mb

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87-620 Kikół, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7 7
    87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej - ul. Polna od km. 0+000 do km. 0+418 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej - ul. Polna od km. 0+000 do km. 0+418 mb 1.Zakres prac obejmuje: Wzmocnienie konstrukcji drogi o szerokości 4,6 m do km 0+000 do km 0+418 tj. 418 mb. droga gminna klasy L kategoria ruchu KR1 (ilość osi obliczeniowych 100 kN) szerokość pobocza - chodniki 1,50m szerokość pasa ruchu 2,30 m prędkość projektowa 40 km/h szerokość podbudowy 4,6 m spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% odwodnienie powierzchniowe. 2. Projektowana konstrukcja drogi Droga z istniejącym podłożem betonowym warstwa wyrównawcza szer. 4,6 na dł. 418 mb. z masy mineralno - bitumicznej w ilości 75 kg/m2 gr. 3 cm warstwa ścieralna szerokość 4,6 m na długości 418 m z masy mineralno - bitumicznej w ilości 75 kg/m2 gr. 3 cm rozbiórka starego krawężnika oraz ułożenie nowego na ławie betonowej strona lewa od km. 0+200,9 do km. 0+418=217,1 mb Strona prawa od km. 0+000 do km. 0+418=418 mb regulacja studzienek 19 szt. regulacja zasuw na wodociągu 5 szt. 3.Odwodnienie Odwodnienie ulicy powierzchniowe 4.Droga w przekroju podłużnym Zaprojektowano wyłącznie wyrównanie istniejącej podbudowy grubości 3 cm oraz warstwę ścieralną o grubości 3 cm z masy mineralno - bitumicznej. 5.Do Wykonawcy należy również: 1)Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej oraz zaświadczenie o ilości wykonanego zadania zgodnie z dokumentacja, 2)Naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury (schody, wejścia, elewacje, zjazdy, zieleńce, instalacje podziemne itp.). 3)Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy, m.in. sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym, oraz sporządzenia stałego projektu organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, dokonaniem uzgodnień i uzyskaniem zatwierdzenia, zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania zgodnie zatwierdzoną tymczasową organizacją ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz stałą organizacją ruchu wraz z ustawieniem. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład, której wchodzi: 1)Projekt budowlany 2)Przedmiar robót-, jako dokument pomocniczy 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). a. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. b. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. c. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kikol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach