Przetargi.pl
Remont dróg na terenie gminy Busko-Zdrój - etap IV

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie gminy Busko-Zdrój - etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1.1. Remont drogi Budzyń-Równiny nr 314007T od km 3+287 do 3+922, a w tym: 1. roboty ziemne - wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne, 2. mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne 3. wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm, 4. wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm. stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm, wykonana układarką do mas bitumicznych, 5. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa wiążąco- profilującej gr. 8 cm, 6. wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, 7. wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań z destruktu asfaltowego w-wa ścieralna gr. 9 cm, 8. utwardzenie poboczy materiałem kamiennym wraz z zagęszczeniem gr. 5 cm. 9. mechaniczne formowanie poboczy ziemnych, 10. montaż przepustów i ścianek czołowych, 11. podczyszczenie rowu, 1.2. WYTYCZNE I UWAGI ZAMAWIAJACEGO: Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Zamawiający informuje, że nie gwarantuje miejsca do składowania nadmiaru mas ziemnych pochodzących z wykopów. W związku z powyższym znalezienie takiego miejsca leży w gestii Wykonawcy. 1.3. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; b) przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa, - załącznik nr 10 do SIWZ; 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotowego zamówienia. 2.2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2.3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b Ustawy PZP, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art .22 ust. 1 Ustawy PZP. 2.4) Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b Ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy PZP, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 2.5) Wykonawca w pełni odpowiada za prace wykonane przez podwykonawców. 2.6) Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom. 3. Zamawiający określa: 3.1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane w ramach przedmiotowego zamówienia, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu następująco: - termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej - umowa winna spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.2. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi: - Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane nie ma obowiązku przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w przypadku, gdy jej wartość jest mniejsza niż 0,5% wartości umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (ograniczenia lub rozszerzenia) zakresu przedmiotu umowy. 3.4. Wszystkie działania w trakcie realizacji zamówienia muszą być prowadzone przez Wykonawcę z dochowaniem należytej staranności tak, by zminimalizować utrudnienia dla ludności oraz ograniczenia w dostępie do dróg publicznych lub prywatnych. Wszelkie koszty związane z tego typu sprawami obciążać będą Wykonawcę. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3.6. Jakość dostarczonych materiałów i wyrobów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.7. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek, oprócz takich jakie wyraźnie zostały wyłączone Umową z zakresu zobowiązań Wykonawcy. 3.8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, oraz wszelkimi niezbędnymi informacjami, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 3.9. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy, braku możliwości dojazdu, poboru wody oraz podłączeń dla potrzeb zaplecza budowy itd. Braki te nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 3.10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, systemu drenarskiego, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania Robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt. 3.11. W cenie zamówienia należy uwzględnić koszty przeprowadzenia jakichkolwiek prac niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej tj. koszty prac demontażowych, badań laboratoryjnych, odbiorów technicznych, zajęcia pasa drogowego, opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu. 3.12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi normami i przepisami oraz z należytą starannością. 3.13. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić nadzór nad robotami przez wykwalifikowane kierownictwo tzn. kierownik(cy) budowy winni posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 3.14. Wszelkie powiadomienia i korespondencję pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą należy dostarczyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego i Wykonawcy na adres wskazany w niniejszej umowie. 3.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w trakcie realizacji zadania (z odpowiednim wyprzedzeniem) kolejności wykonania poszczególnych robót. 4. Wykonawca jest zobowiązany do: a) utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), b) zabezpieczenia istniejącego drzewostanu i zieleni za wyjątkiem przeznaczonej do usunięcia, c) utrzymywania na terenie budowy należytego porządku oraz zabezpieczania zgromadzonych materiałów, d) usuwania wszelkich zbędnych materiałów i urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci, e) trwałego zabezpieczenia placu budowy przed wstępem nieupoważnionych osób, f) oznakowania miejsca budowy oraz wszelkich innych miejsc, które będą stanowić teren budowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy, g) po zakończeniu robót uporządkowania terenu placu budowy, h) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego oraz innych zainteresowanych instytucji, do których należy wykonywanie zadań określonych prawem budowlanym oraz do udostępniania im danych i informacji wymaganych tą ustawą, a dotyczących prowadzonych robót na budowie, i) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terenu budowy i zgromadzonych materiałów na czas przerwy w realizacji zadania do czasu kontynuacji robót lub odbioru końcowego. 5. W cenie zamówienia należy uwzględnić: a) koszty przeprowadzenia prac demontażowych lub jakichkolwiek prac niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, b) koszty własne, c) koszty organizacji i zabezpieczenia placu budowy, d) koszty wynajmu i pracy sprzętu i mediów niezbędnych do funkcjonowania budowy, e) koszty obsługi laboratoryjnej i wykonania badań laboratoryjnych w ilości zgodnej z obowiązującymi normami i specyfikacją techniczną, f) koszty związane ze złożeniem wniosków i opłatami za zajęcie pasa drogowego dróg innych zarządców g) koszty opracowania projektów tymczasowej organizacji ruchu robót budowlanych w pasach dróg publicznych. h) koszty uporządkowania terenu robót po ich zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach