Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Zakościele 7A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
    ul. Zakościele 7A 7A
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
    REGON: 26012400200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Remont dojazdów pożarowych: nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.). Szczegółowy przedmiotem zamówienia określa n/w dokumentacja: Załącznik nr 9 do SIWZ -Dokumentacja projektowa, Załącznika nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót (materiał pomocniczy). Dokumentacja zostanie przekazana Wykonawcy protokołem przekazania po podpisaniu umowy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) - art. 25 i 26, w specjalności drogowej, ale także w zakresie opisanym w tej SIWZ. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego: Nadzór inwestorski powinien zapewnić w szczególności:1) efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia,2) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków, 3) zakończenie robót w wyznaczonym terminie i rozliczenie inwestycji. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1. Pełnić stały i ciągły nadzór zgodnie z przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami. Przez nadzór stały i ciągły strony przyjmują pobyt na terenie budowy Inspektora Nadzoru w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. 2. Udział przy przekazaniu terenu budowy. 3. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5. Sprawdzanie i odbiór protokolarny robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających wraz z dokumentacją fotograficzną. a) W trakcie odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu Inspektor obowiązkowo pobiera próby zastosowanych materiałów oraz wykonuje badania i sprawdzenia właściwego wykonania etapu robót tj. zgodnego z dokumentacją projektową. Z pobrania prób sporządzany jest protokół. Części pobranej próby przekazywane zostają wykonawcy robót budowlanych. b) Odbiór robót winien nastąpić w terminie 3 dni (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) liczonych od daty zgłoszenia przez kierownika budowy. Termin ten może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do przeprowadzenia przez Inspektora badań. c) Inspektor Nadzoru dokonuje odbioru robót w obecności Kierownika Budowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy ich prowadzeniu. d) Z czynności odbioru sporządza się protokół odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu podpisany przez Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy (ewentualnie przedstawicieli Zamawiającego jeżeli byli obecni przy odbiorze robót). e) Dokonanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy stanowi podstawę do przystąpienia do realizacji kolejnych etapów robót budowlanych. f) Inspektor nadzoru z odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu sporządza stosowną dokumentację fotograficzną. 6. Dokonywanie sprawdzenia obmiaru wykonanych elementów robót, w taki sposób, aby jednoznacznie można było określić ilość wykonanych robót i wbudowanych materiałów. 7. Kontrola i rozliczenia dostarczonych zamawiającemu przez Wykonawcę, a przewidywanych w przepisach lub umowie prób i sprawdzeń, dokumentów niezbędnych do dokonania oceny prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz dołączonych atestów i certyfikatów. 8. Wydawanie opinii dotyczących stwierdzonych w toku czynności odbioru lub nadzoru wad, braków nadających lub nie nadających się do usunięcia oraz opinii dot. obniżenia wartości użytkowanej nadzorowanego remontu z tytułu stwierdzenia ww. wad lub braków. 9. Kontrola dotycząca wykonania remontu drogi zgodnie z obowiązującymi normami oraz zasadami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 10. Analiza i ocena materiałów przed wbudowaniem podanych przez Wykonawcę oraz dokonanie badania składu wybranych materiałów. 11. Nadzór nad wykonaniem robót przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i terminowym. 12. Udział w odbiorach gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym. 13. Nadzór nad usunięciem przez Wykonawcę robót wad i usterek oraz wykonywanymi naprawami i konserwacją wykonanej drogi w okresie rękojmi i gwarancji. 14. Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie ewentualnych zmian sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej. 15. Badanie gruntu wbudowanego w nasyp pod względem składu mechanicznego i wilgotnościowego. 16. Przedstawienie opinii dotyczących ewentualnych robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych. 17. Kontrola rozliczeń budowy obejmująca: a) Kontrolę obmiaru elementów robót w oparciu o którą określono ilości ujęte w kosztorysie powykonawczym. b) Sprawdzenie poprawności sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego i określenie kwoty należnego wynagrodzenia. c) Dokonanie rozliczenia robót w zakresie ilościowym i kosztowym. 18. Inspektor nadzoru musi dysponować dostępem do laboratorium drogowego. Badania nie mogą być wykonywane przez laboratorium i/lub obsługę techniczną wykonawcy robót objętych nadzorem. Badania parametrów drogi w laboratorium drogowym odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 19. Po zakończeniu robót, Inspektor Nadzoru potwierdza w dzienniku budowy wpis kierownika budowy o gotowości obiektu do odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy.20. Inspektor Nadzoru jest obowiązany do uczestnictwa w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego przedmiotu umowy. 21. W trakcie trwania gwarancji przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru na wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się stawiać na terenie budowy bez dodatkowego wynagrodzenia. Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami, w co najmniej następującej osobie: specjalisty w zakresie robót budowlanych w specjalności drogowej. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych ze sprawowaną funkcją pełnienia Nadzoru Inwestorskiego leżą po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 38 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość pobytów na terenie budowy w tygodniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach